• Boost
    banantelefon skrev 2012-06-03 13:19:39 följande:
    Är det någon som tränar mycket?
    Jag funderar på om man ska öka kolhydratintaget något vid hård träning eller om det ger ett snabbare resultat på vikten om man har ett "normalt" intag?
    Jag har kört lchf kombinerat med hård träning sedan i tisdags och har fortfarande inte känt av det här som många pratar om, att man blir en smula orkeslös.
    Det känns inte heller som om jag gått in i Ketos.
    Är det något som man gör snabbare vid träning? Jag tänker att man i det fallet bränner kroppens kolhydrater snabbare än om man inte tränar...

Känner du dig inte orkeslös så tycker jag inte att du ska öka kolhydraterna.
    Det är klart att du skulle bränna kolhydraterna snabbare än om du inte tränade, men vikten går fortare nedåt om du inte ökar på kolhydraterna.
    Öka bara på LCHF kosten om du känner att du behöver äta extra när du tränar.  
  • Boost
    So Cal skrev 2012-06-03 13:22:14 följande:
    Hittade lchf-pasta på ICA Maxi, men fy vad dyrt det var. Då gör jag hellre egen.

Har du testat LCHF tagliatellen? Supergott med nån sås till.
  • Boost
    tiiitti skrev 2012-06-03 21:43:06 följande:

Vad heter Katrins lchfhemsida?

Menar du lchf klubben som hon har?
  • Boost
    PikkuMyy skrev 2012-06-04 22:00:28 följande:
    Min karl kom hem med salami med 0% kh! Ett finskt märke som heter kotivara. God är den också! Snacka om att han fick pluspoäng!Flört Så nu snaskar jag med gott samvete!

Finska korvar är bäst :)!!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**