**Den stora feta LCHF-tråden**
Det här är lite svårt.. Såsen ska inte redas i den bemärkeksen så ägg funkar inte..
Det är cremefraiche och selleri i såsen.. Och ströbrödet gör att konsistensen blir ja lite grynig eller hur man ska säga :)
Det här är lite svårt.. Såsen ska inte redas i den bemärkeksen så ägg funkar inte..
Det är cremefraiche och selleri i såsen.. Och ströbrödet gör att konsistensen blir ja lite grynig eller hur man ska säga :)
Jag åt ett par rutor mörk choklad igår, kanske 3-4 och fick huvudvärk direkt !
Usch , när jag äter bra och nyttigt en tid så märker jag direkt hur dåligt jag mår av socker !
Får bli en MBT nu på morgonen och sen blir de kuratorn och efter de springa lite :)
Jobb hela helgen för mig och tur att min underbara pojkvän tänker på mig och kommer fixa lchf-vänliga matlådor :)
Life is good !
Glass: jag gjorde en MBC med kakao istället för kaffe idag.
Jag smälte smöret direkt i koppen och hade i cocosfett. Blandade i kakao och lite flytande sötningsmedel, rörde om tills kakaon och fettet blev slätt sen hällde jag över hett vatten :)
Tyckte inte att de smakade fett direkt.
Det var riktigt gott, annars har jag haft grädde och cocosfett men då blir de ju lite mer kolhydrater
Kan tänka mig att de blir godare om man använder mixer eller en magic bullet :)
Långpass på jobbet idag !
Laddar upp med en räkmacka på lowcarb-bröd och en mugg MBC :)
Skrivit tidigare att jag och min nya kärlek ska köra en Challange ihop i oktober!
Han föreslog att vi skulle göra en fettmätning innan.. Jag skrattade lite och sa att om du betalar så gör vi det!
Sagt och gjort så den 1 oktober blir de en kroppsanalys :)
Och sen är de 28 dagar strikt lchf-paleo som gäller för mig !
Efter de blir de en ny mätning så vi får se vem som vinner haha
Spökplumpen : ja de ska bli skitkul !
Ska försöka träna extra hårt de 4 veckorna :)
Ninis: tack !
Det har gått 4 månader och jag kan träna magen utan problem och har kunnat det sen ett bra tag tillbaka , fast kan ärligt erkänna att jag inte tränat magen så jättemycket !
Har mest gått powerwalks och sprungit :)
Jag kör en 18 timmars fasta lite ofrivilligt !
Finns inte mycket mer än ägg att äta och inte ett dugg sugen på de :/
Så jag steker lite fiberhuskpannkaka sen innan jobbet :)