Inlägg från: Martina 76 |Visa alla inlägg
  • Martina 76

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis skrev 2012-02-22 10:39:58 följande:
    Har du inget kokosfett med dig till jobbet? Det brukar jag ha nämligen Och en påse mandlar i kontorslådan brukar jag oxå ha
    Nej, jag brukar aldrig ha någonting annat än mat med mig. Här på jobbet har jag inga problem att hålla mig ifrån att äta - jag har ju fullt upp med annat!
  • Martina 76

Efter att inte ätit någon lunch var jag sjukt hungrig när jag åkte förbi Coop på vägen hem. Det blev en Babybell direkt vid kassan när jag betalt och i bilen sög jag i mig en rejäl slice med Brie. Kände mig som ett desperat svullo!!! Haha!!!

• Martina 76

Till middag blev det 2 baconskivor och lite sallad med massa olivolja. Resten av kvällen blir det te. Bränn, bränn, bränn...

• Martina 76
    Ninis skrev 2012-02-22 18:52:39 följande:
    Jaha, nu är det min tur att åka på magsjuka Som en blixt från en klar himmel när jag stod och kollade på barnens gympa så började jag känna mig konstig i magen och mådde lite småilla. Tänkte att det berodde på att jag precis innan hade druckit en kopp te med en massa kokosfett i.

Men när vi satt i bilen på väg hem kände jag att det blev HIMLA BRÅTTOM, var tvungen att gå på toa. Tur att vi bara har 4 minuter hem med bilen, men det var låååånga 4 minuter. Sladdade upp med bilen framför dörren och sprang in.

Jag som tidigare i dag meddelat chefen att jag kommer till jobbet i morgon. Fick maila nu och säga att jag liksom inte kan komma i morgon.

Har mått skitbra hela dagen förutom att jag kände mig lite smådarrig i benen när jag körde ben på Bodypumpen, men det trodde jag berodde på att jag lade på lite för mycket.

Så nu fick jag avboka morgondagens spinningpass. Blääää!

Men det enda lilla positiva med detta är att min magsäck kanske krymper lite eftersom jag inte ätit något sen lunch, och jag lär ju inte äta något på bra länge känns det som nu i alla fall.
    Nämen usch! Krya på dig!!! Men du får väl se det som en rivstart inför beach 2012!
  • Martina 76
    Ninis skrev 2012-02-23 08:28:19 följande:

-2,2 kilo på vågen. Man kan ju konstatera att magsjuka är en bra viktminskningsmetod

Mår faktiskt lite bättre i dag. Har inte vågat käka något än, men ska ta en Pones med bregott och ost samt en kopp te och se vad som händer.

Från igår?! Omg!!! Nästan så att jag kunde ta en släng magsjuka jag med!  
  • Martina 76
    Ninis skrev 2012-02-23 09:44:11 följande:
    Martina 76,
    Nu har jag beställt min Kaliper. Den var dock slut i lager och hos leverantör på det stället där den kostade 349 kr, så jag fick betala 578 kr inkl fakt på ett annat ställe. Leveranstiden var 1-3 dagar. Har du fått din än?
    Nej, det var 8-20 dagars transporttid. Den skickades i början på veckan så det tar nog ett tag till. Vilken fett-% tror du att du ligger på?
  • Martina 76
    Ninis skrev 2012-02-23 14:28:41 följande:
    Oj, jag har ingen aning! Kan inget om sånt. Du då?
    Gissa på att jag ligger runt 25%. Men jag har säkert under 20% på överkroppen. När jag kommer ner mot rumpa och lår händer det något...min kropp har lagt hela sitt "in case of emegency"-lager här!!!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**