**Den stora feta LCHF-tråden**
Ja, här känner jag mig pigg och kry och det börjar rycka i träningsnerven! I morgon kväll har de obligatoriska 48 timmarna gått, så jag kan nog gå på spinning och cx worx då

Maskinisten: Själv äter jag varierad kost och ser LCHF som en riktig livsnjutar"diet". Gillar inte att kalla det diet egentligen då det låter som något temporärt. Man får ju äta så god och härlig mat och håller kroppen i form som en härlig bieffekt!
Gällande fettintag - när du drar ner på kolisarna så måste du ersätta dem med protein eller fett. Fett mättar och är oftast väldigt gott också. Är det du gillar, men var inte fettskrämd!
Klockan är 13:10 och jag har fortfarande inte käkat lunch. Är inte hungrig alls, så jag väntar tills jag blir hungrig. Ska på spinning kl 16:30, så det är bara bra om jag käkar lunch så sent som möjligt.
Till frukost i dag åt jag för ovanlighetens skull ett halvt paket stekt bacon, ett kokt ägg och en stor kopp te med kokosfett i. Sen drack jag en till kopp te med kokosfett i vid 11:15-tiden.
Lägsta viktnoteringen sen i maj 2011! Wohooooooo!!! Idag blir det axlar, rygg och triceps på gymmet följt av löpband. Bygga o bränna!
Den här står i kylen i väntan på kvällens gäster: http://www.alltomlchf.se/maten/recept/chokladmousse/
Såååååååå jäkla god!!!!!