**Den stora feta LCHF-tråden**
Måste man ha kokosfett m smak när man gör bountys? :) e sugen å testa :)
Måste man ha kokosfett m smak när man gör bountys? :) e sugen å testa :)
Imorn drar vi igång med våran "utamaningstråd á la LCHF fram tills 1 Juli :)
Fler som vill hänga på?? =)
Tjuvstarta tråden lite för er som vill va med å lägga in en presentation :)
www.familjeliv.se/Forum-24-406/m64542711.html
Välkommna alla! =D
Ni som vill va med i våran viktutmaning tills 1/7 så välkomna till våran tråd :) www.familjeliv.se/Forum-24-406/m64542711.html
Ninis jag fick samma problem som dig med bountysarna.. Hjälpte det att byta kokos tycker du? =)
Jag hade eldorados kokos tror ja?
Å idag kissade jag på ketosstickor å fick de mörkaste utslaget =) Äntligen är jag i ketos =)
Ja de va ju verkligen farligt goda. jag fick smeta ut smeten i en oval ungsform å jag strök ut den smälta chokladen över så de blev typ som en kaka :P haha.. så där är jag e skär ut små bitar titt som tätt ;)
Fan har haft 2 kvällar i rad ett sug på kvällen.. På ngt sött.. Å sen på ngt salt.. Blir galen. :( springer i skåpen å pillar hela tiden. Ajaj!! :(
Korven suckkuk ;) måste ja prova haha!! Humor på låg nivå ;)
Ninis:
Jag brukar alltid göra det när ja e brödsugen. Har 1 ägg, 25g smält smör, 1/2 dl mandelmjöl, 1/2 msk fiberhusk, 1/2 tsk bakpulver å lite salt. Blandas å stå å svälla en ngn minut å sen in i micro.
Ulrika Davidsson har gjort en bok lchf för kvinnor å den innehåller mkt lättare å fräschare recept med inte så mkt fett och sånt för de som tycker vanlig lchf mat är för tungt. Kanske vore ngt å investera i den boken om de känns jobbigt å du blir äcklad av allt fett å så?
Ja tycker de e gott men vissa tycker de är äggigt. Olika smak. Ja brukar göra microbröd sen gör ja en varm macka av de m massa kryddor å ost. Mumma. Å vissa rostar det.
Tror inte det EEE. :/ Var såå nära att köpa godis förut. Va inte sugen men jobbar natt inatt å typ tänkte att ja måste ha lite snabb energi inatt men duktig som ja va hoppa ja de. Å än går de bra iaf ;) har babybell å ölkorvar m mig :) Tror egentligen mitt sötsug e typ borta men luras typ av hjääärnan att de vore gott SÅÅÅ med godis :(
Har En fråga bara :) jag har de senaste typ fått som svettattacker. Kan typ kännas som när man har feber nästan de kommer hastigt. Vad tror ni detta beror på? Nån som upplever samma?
Ok då är de nog det. Har börjat för ca 1 v sen innan det hade ja ätit lchf men fuskat en del.
Äggmjölk är inte så farligt som det låter. Tycker de funkar bra med äggmjölk ist för mjölk. Prova :)
Vill bara tipsa om glucasanol =) Köpte dem igår å e as nöjd. Man ska ta 1-2 st innan kolhydratsrik måltid. Så vi gjorde lite test igår jag å min pojkvän. Vi köpte varsin sushi å jag tog 2 innan jag åt och han tog ingen. Jag är fort. i Keso idag men inte han :P
AS NÖJD. Ska absolut inte äta dem varje dag men ibland kanske man är bortbjuden å inte vill va krånglig, as sugen på några potatisar? Då är de bara å ta 2 såna innan så sabbar man ju inte viktnedgången =)
Nån här inne som fastar/har fastat 24h nån gång i veckan/månaden och fått igång sin viktnedgång med det och sen stannat där med hjälp av lchf kost?