mamman i skogen skrev 2011-04-27 10:35:47 följande:
Vad kul det är att läsa att det går bra för så många..och att ni som fuskat är peppade att köra på igen
Apropå minmat tycker jag det är en bra sida använder den emellanåt för att lägga in en dagsmeny när jag har planerat vad jag ska äta hela dagen det blir ett eneklt sätt att lära sig hur mycket kolhydrater det är i vissa livsmedel hur mycket man har råd att äta av just det och man får en bra överblick på hur man ligger till i fördelningen fett/protein/kolisar..
La in dagens bara för skojs skull och tycker jag hamnar på en bra nivå och har råd med en finncrisp om jag skulle behöva...4/18/79 procent kolisar/ protein/fett och har man svårt att gå ner så kan det ju vara en ögonöppnare att se vad man faktiskt äter eller ett bra sätt att hitta sin perfekta LCHF..
Väntar dessutom på paket från
LCHFbutiken.se har slut på allt mjöl så nu får det komma så jag kan baka ngt smaskigt "smörgåsbröd"
Är det ngn som har ett bra pizzabottens recept så får ni gärna hojta till har hittat lite olika men vill ha ett gott poch bra ett

Hej har du något förslag vad jag kan äta till helgen tycker att de är så jobbigt med mat