**Den stora feta LCHF-tråden**
Nallebjörnis skrev 2011-04-15 21:47:46 följande:
Tack :)musli skrev 2011-04-15 20:54:05 följande:
Hopp hopp!! Jobbar en massa och är super-trött på kvällarna så jag hinner/orkar inte vara här så mycket...Fuskar lite granna faktiskt igen och måste ta helgen till att göra vettig mat så jag slutar fuska på veckorna!!!!!
Ang. värk i kroppen. Jag hade inflammation i en ledkapsel i axeln och det har satt sig i halva kroppen så jag blivit sned och överspänner för att kompensera vilket lett till värk lite överallt och har samma problem med att gå efter jag legat på soffan och efter jag suttit stilla länge... Fick kortison-sprutor i ledkapseln för några år sen och det hjälpte en del tillsammans med voltaren. Sen fick jag problem med skuldran och nacken och armen (svullna händer, särskilt ena) samt ena benet... I mitt fall är det stretcha som gäller så det är inte ooootroligt att det också är ditt problem. Mitt problem som sen ställer till det är att jag är överrörlig i axlarna och alltså har svårt att stretcha... Men undran är ju, har du testat att stretcha flera gånger om dagen? Mitt har gått så långt att jag har svårt att böja huvudet framåt eftersom ryggen är låst av för korta muskler......... :-P
Finast skrev 2011-04-15 21:11:39 följande:
Så hade jag det också innan det upptäcktes att jag har kronisk njurinfammation. Det var fullständigt vidrigt, så fort jag suttit, legat eller stått stilla i mer än 10 min gjorde det sjuuukt ont att röra mig igen. Efter mycket om och men fick jag diagnos och hjälp, idag mår jag bra

Hoppas det ordnar sig för dig snart

Tack tjejen :)