**Den stora feta LCHF-tråden**

Köp magnesium-citrat, det är det bästa.
Är också sugen på kvällen. Har alltid varit det. Brukar äta glass eller popcorn. Är van o äta ngt framför datan o tvn när sonen somnat! Är en vana som är svår o sluta med. Suget blir bara starkare o starkare så tillslut ger jag efter o tar en ruta choklad eller en ölkorv. Känns inte så "fel"! =)
Hade en fläskfilé i ugnen i morse! (den blev klar kl 7, "fördelen" med ett barn som tycker det är morgon kl 4!!!!!)
Så ugnssteksfläskfilé, grönsallad, pizzasallad, tzatziki o till de andra lite potatis.
Så lycklig! Vågen visade imorse att jag nu nått min målvikt! Så jävla lycklig! Nu väger jag ung lika mkt som jag gjorde när jag träffade sambon för 6år sen!
Nu är jag smal o fin! Äntligen! Har bara lös hud kvar på magen efter sonen, men det skiter jag i! hehe =)
Tack alla! Känns så skönt! Började med lchf 9april! Har gått ner runt 20kg! Är så sjukt nöjd!
Nu säger mamma o sambon åt mig att jag inte får gå ner mer o att jag ska sluta med lchf!
Hallå?!?! Nixpix! Tänker införa mera KH men inte fullt ut! Då kommer jag må piss o gå upp i vikt igen! =)
Kanske köra på GI eller som vanligt fast mera KHsar! =)