• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag var det exakt ett år sedan min bästa kompis gick bort, jag har kraftiga PMS-cravings och på måndag börjar jag jobba efter 8 månaders föräldraledighet. Klarar jag mig igenom denna helg utan alltför mycket fusk så ska jag klappa mig själv på axeln! :)

• TomMon

Tack det ska jag göra! Lchf är redan inplanerat! Iofs lite mango chutney i kycklinggrytan men det blir inte många gram om man slår ut det på mängden gryta i övrigt!

• TomMon

Tack för er omtanke!

Kvällens middag blev vildsvinsstek. Nu ska det spelas Black Ops 2, det är dubbel xp-helg! :)

• TomMon

Jag är 173 cm och väger 55kg. Vägde 65 kg när jag började med lchf för ett år sedan.

• TomMon

Jag hade inte chansat på någon choklad jag inte visste hur det låg till med, men du får väl gå på känsla, hur gärna vill du ha den?

• TomMon

Ninis: Grön av grönsaker, haha! Dog lite av skratt i soffan och tänker nog använda den kommentaren en hel del, skitrolig ju! :)

• TomMon

Kan man få illamående om man en kväll äter eller dricker lite mer kh än vanligt?

Jag har en gammal Martini stående i kylen och jag tog en liten sådan igår. Några timmar senare mådde jag hur illa som helst, kan det bero på drinken?

• TomMon

Rödnos: jag är inte alls sugen på sött längre, men det satt i länge att jag ville äta en bit choklad 70% eller dricka ett glas lightläsk. Det tog säkert 8 månader innan det blev till något jag gör ibland men inte känner ett jobbigt sug efter. Numera är jag helt besatt i ost istället, haha! Just upptäckt hur god spansk Manchego är, kan äta hur mycket som helst, och så ett glas rött till det, skål! :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**