• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tack Såphia! Ja, ibland är världen upp och ner, för jag trodde nog att två veckors fusk skulle ge större ökning. Vet dock inte hur stor ökningen är, väger mig helst på morgnarna (och egentligen endast på fredagar..) så jag väntar tills imorgon.

• TomMon

Jag dricker också light läsk på helger och semestrar, påverkar inte mitt sötsug.

• TomMon

Jimman: jag har hört andra som "chockat" kroppen med periodisk fasta vid platåer. Har dock inte provat själv.

• TomMon

En kollega till mig som jag inte träffat på länge kom och frågade mig hur det gick med lchf och om jag fått mindre känningar av min endometrios. Jag blev helt paff, jag hade till och med glömt att det var en av anledningarna till att jag började för 1.5 år sedan. Det måste vara ett bra betyg till denna livsstil om jag helt och hållet glömt bort att jag ens hade åkomman! :D

• TomMon

Ninis: hoppas du blir bättre snart, tråkigt att ligga inlagd, speciellt på sommaren. Krya på dig!!

• TomMon

Inte så lönt att spendera x antal inlägg att spekulera i vad som bör eller inte bör skrivas i tråden. Kan vi inte bara go with the flow och bry oss om varann på det trevliga sätt som vi alltid gjort? Det är det jag alltid gillat med denna tråd iaf. Det kan naturligtvis inte passa alla, det är som sagt ett fritt val att stanna kvar.

• TomMon

Nej men, vilket tråkigt besked Ninis. Vad gör de åt det, är det endast medicinering eller även någon form av operation?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**