Inlägg från: Ellen Botilda |Visa alla inlägg
  • Ellen Botilda

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag trodde verkligen att jag skulle vara mer liberal i mitt ätande än jag är.
    Var helt säker på och okey med ,att  äta kaka när det är fest och kanske nån potatis vid högtider... men jag har inget behov av det alls!
    Jag saknar ingenting och har inget behov av att äta som "vanligt" längre.
    Men jag är medveten om att jag äter bär lite oftare och mer än vad som är nyttigt för mig, men det är också det enda!

Hoppas det inte bara är en fas , för såhär mår jag bra! För första gången någonsin.

• Ellen Botilda

Jag kan rapportera in att efter en veckas rock´n roll liv i Göteborg, har jag sett den lägsta vikt jag haft på en våg på 7 år. Min kropp tycks gilla rödvin !

• Ellen Botilda

Jag är mer än nöjd faktiskt.. men slinker jag ner en 5-7 kilo till så blir jag extra supernöjd, men långt ifrån spetsmal..
    Hoppet lever!

• Ellen Botilda
    Denebola skrev 2011-05-08 16:03:33 följande:
    Den var också snygg, men inte min stil. Jag är nog alldeles för kräsen när det kommer till bikini, och då hjälper det liksom inte att jag inte kan ha normala storlekar :P
    Även jag har ju lite svårt att hitta storlekar, men åt andra hållet då. Tutor till tusen är ett familjedrag ;)
  • Ellen Botilda
    jeng skrev 2011-05-08 16:20:20 följande:
    Åhh den var lite för mönstrad för mig (som valde den superfärgglada hmm...) men samtidigt inte tillräckligt så att säga... Men snygg! Hoppas att den passar bra! Jag var ju HELT fel ute på min storlek. Letade efter 44 när jag skulle prova och kom ju hem med strl 38! Sanslöst, men man blir ju glad såklart. Men jag är tacksam att jag beslutade att gå till butiken istället för att bara beställa nånstans!

Denebola, den tittade jag på! Undrar om det var den som var tvåsidig....? Dom hade ett par som man kunde vända ut och in som jag kollade på, men ratade i princip för att dom var bruna. Älskar brunt, men smo sagt det känns inget vidare mot min hud! Jag ser bara blekt lila/rosaflammig ut  
    Det är lite av en chansning när det kommer till färg och mönster.. jag brukar ju köpa röda badkläder! Men man måste ju pröva för att veta.
    Lyckligtvis är jag underklädesfanatiker, så jag är rätt säker på modell, storlek och märke :)
    Var en 32 HH i mars, men har krympt ner mej till en 34 G... inte illa!
  • Ellen Botilda
    Faile skrev 2011-05-08 19:00:19 följande:

Jobbig kväll. En kompis som är försvunnen och polisen inkopplad. Hoppas på det bästa

Jag har själv suttit och väntat och ringt och sammårdnat och hoppats... så mina sympatier! Hoppas du får samma lyckliga slut som vi fick!
  • Ellen Botilda

Jag hetsåt just färska hallon och brieost... Det var länge sen jag fick en så tydlig ätimpuls faktiskt.. hoppas det beror på nåt bra!

• Ellen Botilda
    Faile skrev 2011-05-09 06:44:26 följande:
    Tack alla. Skriver inte mer just nu för man har inte gått ut med det ( vet ju inte vilka som häckar här inne ) , men nej det gick inte bra tyvärr
    Men fy så hemskt! *Krama*
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**