The Kittycats skrev 2011-05-11 21:54:39 följande:
Hej alla fina
Ville bara kika in och säga hej. Tyvärr finns det ju inte ju inte ens en minimal möjligehet att kunna läsa ikapp....
Det är rätt mycket nu då vi har köpt hus, och dottern sover som en kratta. Hon verkar ha mardrömmar eller något annat, och är ibland nästan okontaktbar när hon skriker (inte gråter) på nätterna
Tyvärr har det här gjort att jag tog ett återfall i mitt matmissbruk, jag är ju inte bara beroende av mina kolhydrater utan jag är ju även en känslomässig ätare. Jag har även börjat smygäta så att inte sambon ska se det (eftersom han vet att jag vill gå ner i vikt och inte klarar av kolhydrater) Märker ni nu att jag biktar mig för er....
Förra lördagen kulminerade det i att jag åt ett berg med rostmackor till frukost när sambon var på träning, och när han sedan åkte iväg för att hämta vår bil på verkstaden köpte jag 2 biskvier, och 4 delicatobollar samt en glass. Och på kvällen bakade jag en kladdkaka till mig och sambon...
Och nu i veckan har jag frivilligt åkt iväg och handlat och då köpt delicatobollar som jag har ätit i bilen innan jag har åkte hem med varorna. Det är länge sedan jag sjönk så här djupt... I´m in a shitty place right now!
Och nu tvekar jag om jag ens ska skicka det här inlägget så att ni får veta...
Jag kan inte berätta för sambon för jag skäms för mycket (och då måste jag ju sluta...)
Idag är frukt det sämsta jag har ätit, och just nu försöker jag stå emot Skogaholmslimpan. Det ska fan gå! Jag har klarat det förut, och jag ska fan göra det igen! Men jag känner mig sämst just nu.
Usch vilket ömkligt inlägg, hoppas inte att det smittar av på er andra. Jag tycker ni är toppenduktiga!
Ok, nu postar jag... blä!
Det kan hända den bäste att man slinker dit på lite tröstätande ibland. Särskilt när man är trött och vet att det "hjälpt" förr.
Men du är värd så mycket bättre!
Ta en dag i taget och gör så gott du kan ,så är du snart tillbaka på banan ska du se..Pepp pepp!