**Den stora feta LCHF-tråden**

Åh, skönt att jag inte är ensam!
*torkar en skrattår*
Åh, skönt att jag inte är ensam!
*torkar en skrattår*
Asså, jag ersatte några middagar och luncher förra veckan med en rejäl ÄM-latte. Vågen slutade på 66,1, 2 hg över mot innan. Jag har alltså gått upp även om jag gått ner de 2 kg jag drog på mig efter min svacka. Jag blir så less att det aldrig händer något, att jag alltid står still. *förbannar platåer!* Ok, jag fuskade igår. Jag ledsnade och åt skräpmat men jag åt inte alla pommes. Och ja, 3 glas vitt blev det (mjölk ). Vågen har gjort ett jätteskutt upp idag och jag känner mig som en uppblåst padda. Iofs mens på allt men ändå. Förra mensen vägde jag mindre än vad jag någonsin gjort under mens.
Så, hur strikt jag än kör så går jag inte ner. Fan. Skit och helvete. Jag vet att jag inte ska fokusera så förbannat på vågen utan istället fokusera på att jag mår bra av att äta så här men det känns så nedrans surt!
Nu har jag gnällt klart.
Jag har märkt att jag nyser lite oftare. I natt trillade polletten ner när det började klia i munnen. Då med en gång förstod jag varför mina ögon kliat mer och jag har nyst mer. Pollenallergin gör sig påmind. Jag vill klara mig utan medicin och om någon månad kommer björken som jag är mest allergisk mot. Får se hur dålig jag blir, jag hoppas klara mig utan medicin men tror jag ska maila vc för att skriva ut ny medicin utifall att.
bubblan: Nej vad tråkigt Kan inte föreställa mig hur påfrestande det är men jag kan bara tänka. Ta hand om varandra nu och ta maten som den kommer!
jucea: Jag skulle vilja se oss på samma potta Men ja, vi sitter ju i samma båt. Vi kansek borde trilla överbord så vi får simma oss smala?
Jag ligger nog också precis på gränsen gällande BMI
microE: Bra skrivet om Anna Skipper! Jag tycker hon är för radikal, för på, klankar ner på en mentalt, för dum och taskig (men det är väl sån hon ska vara för att locka tittare?). Jag menar, vem klarar psykiskt, och fysiskt att gå från mat och matmissbruk till att äta äckliga shakes och konstiga saker? Nä, maten är hela nöjt för en människa. Tar man bort det finns det inte mycket roligt kvar. Vem vill sitta en fredag och käka blåalger liksom när man kan äta fläskfilé och gorgonzolasås?
Jag funderar på en sak. Sprang in på Willys i lördags och kollade Eldorados oliver. 0 kolhydrater. Jag köper Euoroshoppers och de är typ 4,3 g kolhydrat. Vad skiljer? De är båda fyllda med pimiento (eller hur det nu stavas, paprika är det iaf). Är det lagen de ligger i?
Jag kanske blandade ihop åldern med de olika Annorna förut. Var det Skipper som är 43 och Anka 40? Båda ser betydligt äldre ut och Anka ser läskig ut i sin stama kropp och ansikte. Sen pratar hon så illa, det kommer mest skit ur hennes mun och allt anspelar på sex. Bransligt. Skipper har en bra kropp tycker jag men jag trodde hon var 55 ... oT, jag vet.