• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tack! Den behöver jag nog köpa. Hoppas svaret finns där.

• tiiitti

Upp yttligare 0,3 idag. Trevligt! Finns här någon som gått upp en massa och sen börjat gå ner igen?

• tiiitti
    stjierna skrev 2012-06-23 16:13:23 följande:
    Folk: jag tycker verkligen inte om den pastan, den växte bara i munnen på mig... :/

Usch nej, jag gillade inte heller den pastan. men shikrinudlarna (eller va det heter) är ännu värre. de klöks jag av,
  • tiiitti

Med yttligare uppgång idag. (snart tillbaka på samma vikt jag hade för över tre månade sen) så tror jag f*n att jag skiter i lchf. Nu har jag tappat all motivation, så det får bli kalorisnålt för min del istället.
    Det är möjligt att kroppen inte mår så bra av det. Men jag mår inte bra över min övervikt nu heller, och ännu värre av att gå upp yttligare, både fysiskt men mest psykiskt.

Kanske man kan äta kalorisnålt till man nått målvikt och sen äta lite mer efter detta när man ska hålla jämnvikt.

Jag håller på er andra iaf, hoppas detta passar er bättre. Lycka till!!

• tiiitti

inte varit inne på et tag då jag inte ätit så strikt i sommar. Varit iväg mkt. utomlnads å så..

stjierna, nyfiken på hur de gått för dig nu. Vi hade ju samma problem innan, att lchf inte funkade så bra på oss. har de vänt för dig nu?  

• tiiitti

Stjierna: jag vågar knappt skriva det här, men jag har börjat på pulverdieter.
    Vet att de inte är bra för kroppen med svältdieter, men jag började med lchf i februari och körde strikt och hade 1juli gått ner noll kg. Då jag är övervikter och mår dåligt över det psykiskt, fixade jag inte att vänta flera månader till på att de skulle börja hända något med vikten (även om jag mådde bra i övrigt med lchf) Jag tänker gå på pulver några veckor till min övervikt försvunnit, och sen när jag ska börja äta och hålla jämnvikt tänker jag utesluta kolhydrater ur kosten.

• tiiitti

hej hallå, nu är jag tillbaka igen... tredje gången gillt!!! med start imorn..

Nu har jag läst Sten Sture Skaldemans bok, och denna gången ska jag lyckas!!!  

• tiiitti

En fråga. Brödet man kan beställa på katrins sida, kan man äta det när man kör strikt?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**