• tiiitti

Ja jag skiter nog i den helt då. Får göra såna goda paket när man nått jämnvikt

• tiiitti

Jag kör inte fakir, men nästan. pga jag måste va så hård för att lyckas gå ner. Inga mejeri å inga grönsaker/sallader äter jag.

Så blir kött,fisk,fågel,ägg,majo,bea och ost i alla former. 

Nu går jag äntligen ner i vikt. Känns skönt, men tråkigt att jag hela tiden måste vara så här hård. då jag har 20 kg att gå ner lär de ju bli många såna här strikta veckor.

• tiiitti
    LokesMammi skrev 2012-08-09 13:31:45 följande:
    JAg funderar på o börja med PF från måndag. Eller om jag bara håller mig till max 5g KH. Men då får jagi nte ha hallon i min yoghurt! :/

Du kan väll inte ens äta yoghurten då?
  • tiiitti

tycker inte någon kaka blir riktigt god i lchf faktist.

några har varit ok, men inte mer. så jag tycker de bara känns onödigt att äta det- men det är jag 

• tiiitti

Ingredienser

Ca 5-6 pannkakor 3 ägg 1/2 dl grädde 1/2 dl mjölk 1,5 msk kokosmjöl 1/2 tsk vaniljpulver smör till stekning ev. lite stevia

hittade detta recpet på lchf-klubben. undra om man kan göra detta när man är strikt, eller blir de många KH?  

• tiiitti

bakade pannkakorna till frukost- mmums, så mycket goda än de med fiberhusk som jag tycker bir konstiga i konsistensen.

Hade gått upp 0,4 idag sen igår,. :(

Förra tisdagen vägde jag 85,5 har gått neråt lite varje dag. väde igår 82,3. Idag vägde jag 82,7. Något att bry sig om. Igår åt jag en hand nötter å lite sallad. undra om de som ställde till det direkt.     

• tiiitti

Kan man göra glass Utan glassmaskin? Kan man äta sådan glass när man är strikt eller kommer man lätt upp i många KH?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**