**Den stora feta LCHF-tråden**
Till frukost äter jag alltid turkisk yoghurt med blåbär. Det har varit min frukost varje dag i över ett år och jag tröttnar ALDRIG! :)
Till frukost äter jag alltid turkisk yoghurt med blåbär. Det har varit min frukost varje dag i över ett år och jag tröttnar ALDRIG! :)
Inatt fick jag någon form av nackspärr, kan knappt röra mig från midjan och upp utan att skrika av smärta... Lite ot jag vet, ville bara tycka synd om mig själv lite här i min fixerade säng...
RebornEve: är så ledsen för din skull, vet precis hur det känns. Hoppas du har någon nära dig som lyssnar när du behöver prata, det är viktigt.
Igår grillade vi de godaste revben jag ätit, till det blev det sallad och sås. Gud vad gott det var!! *salig*
Trevlig helg på er allihop!
Igår blev det många grillade revben, såååå gott! Orkade nästan inte ostbrickan och rödvinet, hihi! :)
Jag mådde sjukt illa av kokosfett en gång, men det tillhör inte vanligheterna.
Gotta love lchf, kommer aldrig att ändra mig, mår så j-a bra!! :)
Missan75: har samma "problem" och får i mig för lite mat misstänker jag. Blir mätt tokfort om man jämför med innan.
Men vad f-n... Nu är jag tydligen för mager igen. Har redan börjat släppa på potatis, morot och ris-regeln. Vad mer kan jag börja äta igen?
Linda5: jag brukar dricka rött vin på helgen, oftast ett kanske två glas. Det är gott och går hur bra som helst!
Majskroken: min mens har också börjat bli oregelbunden. Börjar misstänka att jag kanske blivit lite för spinkig..