**Den stora feta LCHF-tråden**
Åt också en low carb på Max idag, det var gott! Men kunde inte hålla mig ifrån 5-10 av barnens pommes...
Åt också en low carb på Max idag, det var gott! Men kunde inte hålla mig ifrån 5-10 av barnens pommes...
MissNora: jag var mycket strikt i början (de första 8 månaderna kanske) för att sedan fasa ut det när jag tyckte viktnedgången gick för fort.
RebornEve: jag vet! Det har varit min frukost i snart ett år (fast jag har blåbär istället, fick eksem av hallon) och jag saknar den så sjukt mycket om jag skulle hoppa över någon dag! :)
Åh lovas, förstår precis! Börjar jobba nästa månad och äldste sonen börjar förskola. Jobbångesten är total redan...
Nennen Sthlm: det beror på, vissa saker är planerade sedan länge och då rör det mig inte, vill jag så vill jag. Men om det blir spontana saker och de dessutom inte smakade så gott när jag tittar i backspegeln så kan jag få sjuk ångest. Oftast ser jag allt fusk som totalt gift och låter bli det eftersom jag vet hur det blir.
Maken har bakat goda kanelbullar och jag bestämde mig för att njuta av en, vilket blev två... Varför ska jag alltid göra så? Den sista var inte ens god för då var jag ju redan mätt...
Ninis: håller med, SÅ gott! Godare än After Eight!
Jag dricker två stora koppar kaffe med vispgrädde i, mycket vispgrädde, jag går ner i vikt trots detta så det är nog väldigt olika.
Plus att är det någon som förstår så borde det vara folk som sysslar med friskvård! ;)
Jag tar samma D-droppar som barnen. Apotekets, 5-6 droppar per person och dag.