**Den stora feta LCHF-tråden**

LCHF-glassen på ICA Maxi är den god? Är den OK att äta av?
Fun light med stevia smakade ju som med aspartam. Urk.
Smakar det typ aspartam o grejerna man bakar med stevia med?
Man blir ju vilsen av alla olika märken på stevia osv.
Sukrin, är det nåt särskilt märke på den?
Fyy vad hemskt det är att sitta hemma med en förkylning och taggtråd i halsen när man är van att få träna några gånger i veckan. Det kryyyper i mig! Tänkte först tröstäta glass, men hejdade mig.
Sist jag carbade med socker så fick jag huvudvärk?!
Hej på er!
Så skönt att man kommit under 60kg och att siffran börjar på 5 nu
Nu ha rjag accepterat att jag kan stå still i vikt ganska länge och sen minskar ca ett halvt kilogram helt plötsligt. Så håller det på, men känns bra för det går ju neråt
Har varit förkyld, ont i halsen + pollenallergi så har knappt tränat på en vecka. Vilken abstinens man får. Var ute och joggade nu och så ska jag äta makrill i tomatsås + ett kokt ägg och dra iväg på bodypump.
Hur "deffar" man på LCHF? Är det kanske att köra fakir?
Skulle vilja få fram musklerna lite mer till sommaren, toppa formen liksom
Blä, minns inte när jag var såhär mätt sist!
Åt köttfärsbiffar, sallad och en sån gjord på svamp o creme fraiche.
Tänkte jogga ikväll. just nu är jag tokmätt!
Testade Celsius igen fast nu kolsyrat o med colasmak. Lite godare, men får fortfarande tvinga i mig.
Upplevde att jag vart piggare på bodypumpen, om jag inte inbillade mig
Iaf så kostar Celsius 27kr på ett gym här i stan, men 19 kr på ICA med pant.
Hej! Jag är helt slut här nu.. Har blivit så taggad o motiverad av alla bra resultat av LCHF och träningen så har väl träna mkt mer än jag är van vid och nu är jag helt slut. Blir en vilodag imorgon Kanske en promenad bara.. eller nja?
Hej! Ville bara tacka för tiden här med er. Alla bra tips osv.
Slutade med LCHF i fredags när jag blev sjuk för 3:e gången på en kort tid.
Hade ändå aldrig tänkt köra LCHF livet ut. Ska bli skönt att orka löpa mer och lyfta tyngre.
LCHF har absolut varit bra också! Jag gick ner ungefär hälften av mina 10 kg jag ville bli av med
Har inte gått upp sen jag började med kolhydraterna igen, utan det fortsätter neråt. Underbart!
Lycka till med viktnedgång, hälsa osv trevlig sommar!
Ps. Ballar det ur så kommer jag tillbaka