HappyHippo skrev 2012-03-09 14:26:48 följande:
Härligt att höra att det verkar gå bra för er!!
Jag är såå less... igen... Nu är mitt största problem att jag inte är sugen på någonting överhuvudtaget! Var och handlade förut och kunde inte komma på vad vi ska äta!! Är inte sugen på nåt!! Ägg...blää, kött...blää, kyckling...blää godis...blääää ( det är ju iofs tur att jag inte är sugen på det heller) men jobbigt att inte vara sugen på nåt!! Kanske håller på att bli sjuk för jag är helt slut i kroppen... Vill bara sova!! Helt orkeslös idag!
Idag tittade jag dock på min tunga och den ser lite märklig ut... Känner igen denna konstiga tunga från när jag gick på Cambridge! Kanske kanske är det så att min förbränning och omställningen för kroppen satt igång nu?! Det har ju varit trögt för mig!! Kanske därför jag är så trött idag för det är NU efter nästan 4 veckor som det sker nåt här?!
Jag vet inte... Men hoppas ju såklart på att det är så!!
Men usch så jobbigt det är med denna oaptiten!! Jag har frågat förut och frågar igen, för jag har glömt svaret- Kan man äta för lite?
Omelett eller äggröra på morgonen
Ett lagat mål på dagen
Och turkisk yougurt på kvällen
Funkar det? Bara så ni vet så måste jag ha min turkiska yougurt annars överlever inte jag! Det är det ända jag är sugen på!

Lita på din kropp och ät när du är hungrig. Du ska inte behöva "plåga" i dig mat. Börjar du frysa och känna dig slö så har antagligen din förbränning stannat av och då behöver du äta mer, men så länge du mår bra och känner dig pigg så ska du lita på din kropp. Är du sugen på turkisk yoghurt så ät det då för bövelen!!!
Det finns inga måsten och det är bara när man inte uppnår sina resultat som man får göra lite drastiskare grejer som att fasta, utesluta mjölk, äta halva portioner etc.