• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Rödnos - japp, gick ner m lchf. Har tappat ca 15 kg men de sista (varierar mellan att vara 2-4 st:) ) sitter dom berget.
    Har iofs börjat styrketräna så man kan ju hoppas att det är liiiite omfördelning av fett till muskler iaf.

• standby

Jag är alldeles för förtjust i känslan/vanan att äta regelbundet för att gilla PF :)

• standby

Valnötsost lät grymt gott! Har jag aldrig testat.
    Det går segt nedåt för mig men har iaf gått ner 1,4 kg av de 2,5 jag hastigt drog på mig för ett tag sedan.
    Ligger 1,2 över mitt lägsta och 2 kg från mål. Skulle kunna känna mig nöjd nu om jag visste att vikten låg kvar men fett% minskade. Min fettmätarvåg har dock gått sönder.
    Tror jag ska önska mig en ny när jag fyller år snart :)

• standby

Stevia suketter har en besk bismak tycker jag, inte gott.
    Jag gillar Ica Stevia strö bättre men då är det ju dock strö...

• standby

WendyW - den Martina skrev om är ICAs ekologiska kaviar.
    Den innehåller ju som all annan kaviar ganska mkt kh/100 g men jag tänker att man äter så liten mängd så det funkar.
    Älskar mina frukost-fröknäcke med kaviar och ägg!

• standby

jossposs - jag äter ofta mellanmål på em för det passar mig bra. Var och en gör ju som man vill. Har nått normalvikt och totalt gått ner ca 15 kg.

• standby

Firar påsk med svärpäron och svägerskor samt alla barn. Godisgrisar hela gänget. Jag har laddat med de Brons-godis, inte det allra bästa kanske men jag minskar risken att gå all-in på allt vanligt godis.
    Har dock lyxar med en geleråtta och en gelegroda idag. Det är riktigt skräp men smakar så gott :P

• standby

Paulas - min kropp gillar också ca 70 kg fastän jag gillar 67 eller helst 65 :).
    Rödnos - hoppas det snart känns bättre. Jag vet precis hur det där är, både hypothyreos-trötthet (om det är det du har) och trötthet/deppighet efter bebis.

Idag är det min födelsedag och jag fick en fettmätarvåg av mannen. Ha ha det hade väl inte många vågat ge men jag hade önskat mig.
    Det är en med wifi till iPad/iPhone men lite väl dyr för att vara en våg. Kanske byter till en vanlig med fettmätning.

• standby

Det var ingen bra present att inse att jag gått upp 1,3 kg på 2 dagar... Jag fattar inte vad jag ska göra för att gå åt rätt håll. Är så trött på 1 kg ner, 1,5 upp.
    Nu är jag tillbaka på min vikt från JULI. Tig ngr chokladbitar för ett par dagar sedan men det var få och min kropp brukar inte reagera på det. I övrigt rätt strikt kost.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**