**Den stora feta LCHF-tråden**
Har tillbringat ngr dagar i USA. Blev inte så LCHF - vänligt direkt men det fanns Dr Pepper diet där! Önskar jag kunde ha köpt med mig ngr plattor hem :)
Har tillbringat ngr dagar i USA. Blev inte så LCHF - vänligt direkt men det fanns Dr Pepper diet där! Önskar jag kunde ha köpt med mig ngr plattor hem :)
Rödnos - klart jag hade kunnat köra LCHF även i US men jag kände för att äta det som jag var sugen på helt enkelt ;)
Hur som märker jag att även när jag carbar loss så innebär det rätt mycket mindre kolhydrater än förr.
Åh, Alpro mandel osötad! Har bara hittat den sötade som smakar för sött plus att jag ej vill ha sockrad mjölk.
Måste be min affär ta in den.
Grattis Huldaskarin!
TomMom, samma för mig, gick upp mkt lite i Thailand trots massa skräpmat mm. Kanske värmen gör sitt till ;)
5,5 v semester är slut och trots resan till NY och resan till Riga samt att jag själv inte rår helt över maten där vi mest är så visat vågen minus.
Jag gör en massa avsteg på resor etc men "sköter mig" till vardags. Skulle dock tro det är dåligt med ketos för det mesta. Vore kul att mäta med blodtest men känner mig ngt snål för det ha ha. Ngn här som testat det?
Nu gäller det att ta tag i träningsbiten lite bättre så jag orkar masa mig runt tjejmilen. :)
Stokke - det var kul! Går så klart att köra lchf där med men jag åt lite av varje.
Tips! Bills Burger som ligger i Rockerfeller center. Jättegoda sötpotatis-pommes!
Härligt Lillfisen! Jag hade en lägsta-på-länge-notering i förrgår men så, häpp, 1,1 (!!?!??) tyngre idag.
Skönt iaf att inte ha burit iväg uppåt under sommaren.
Ang debatten i media, orkar inte ens läsa eländet. Lchf för många verkar vara lika med ett liv med föda bestående av ENBART smör, grädde och bacon.
Grattis Såphia. Jag har ungefär samma tidsaspekt på min viktnedgång som du. Har legat i princip stilla (ca +/-1,5) i ett år nu. Gått ner ca 14-15 kg innan dess.
Lchf