Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nallebjörnis skrev 2011-05-13 15:46:26 följande:

Jag äter ju tyvärr inte lax.. gillar inte de

Du kan ju koka torsk
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-05-13 16:07:22 följande:
    Åh, det måste jag testa! Är också väldigt sugen på lax. Tar du limesaften eller även skalet med?
    tar bara limesaften
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-05-13 16:15:48 följande:
    Har ni något tips på god och prisvärd olivolja? Har en flaska ICA extra virgin, men den har bara blivit stående för den var besk som attan!
    Hej jag har haft en flaska olivolja men tyvärr har jag inte kvar den kommer ej ihåg namnet :( så hoppas att någon annan kan hjälpa dig.
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-05-13 16:39:57 följande:
    Bläääää för blodsockerfall!! Har inte ätit så vidare bra idag, för lite fett i frukosten och sen chokladmandelpaj när jag började bli sugen (smart att äta något med relativt mycket kolhyrater när man är sugen? Nej!), så nu fick jag ett aggroanfall av lågt blodsocker! Fixade ihop en wok med svamp, wokgrönsaker och en STOR skiva smör. Börjar känna mig lite bättre nu... Måste fara och handla så jag har lite vettig mat hemma...
    Hej jag har inte ätit så bra idag heller, åt bara frukost och jag ska snart äta middag .
  • Maddisen80
    LoveMyFamily skrev 2011-05-13 17:10:21 följande:
    Idag fyller jag år , men har halsfluss så det känns inte roligt.
    Grattis och krya på dig hoppas att du blir bättre snart.
  • Maddisen80
    helene306 skrev 2011-05-13 16:22:09 följande:
    Jag får hitta på något Har ingen zuccini hemma. Jag kan äta köttfärssåsen som den är men jag är inte så förtjust i köttfärs. Stöter jag på en broskbit t.ex. är det kört. Då äter jag inte mer. Jag klarar mycket men äcklas enormt av en broskbit. Samma med en fettkant på en köttbit. Därför disekerar jag kött och skrapar bort ev. panering innan jag äter Jag vill se vad som åker in i munnen.
    Jag har förätit mig på köttfärs så de är inte gott längre :/ mamma satt in 600 åt mig igår.
  • Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-05-13 16:29:00 följande:
    Mmm med äggsmör.. mums...
    Hej jo de är jättegott :)
  • Maddisen80
    helene306 skrev 2011-05-13 17:53:22 följande:
    Nu blir det hemmagjorda hamburgare med hemmagjord hamburgerdressing
    hmm vad smarrigt ,hur gör du hamburgedressingen ?
  • Maddisen80
    helene306 skrev 2011-05-13 18:25:23 följande:
    Hela familjen käkade Tänk, sonen som är så kräsen käkade inte mindre än 2!

Jag lägger in receptet i recepttråden
    Hej vad är de för länk till receptråden ??
  • Maddisen80
    SweetNilam skrev 2011-05-14 15:37:22 följande:
    Ska ni titta på Eurovision ikväll?

Vad lyxar ni till det med? Funderar på om jag ska unna mig ngt extra eller nöja mig ed getost (+ en tsk god sylt på) 
    Hej jag ska unna mig gurkstavar och vitkål och doppa i hemmagjord dip
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**