Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej idag åt jag hamburgare pepparsås och grönsaker

• Maddisen80

Imorgon bli det 2 kokta ägg och en burk makrill i tomatsås til frukost sen till lunch hamburgare och grönsaker och middag vet ej

• Maddisen80
    Linda1976 skrev 2011-05-11 07:36:09 följande:
    Hej girls!

Herregud vad ni skriver. Ev graviditeter, operationer och 1000 andra saker. Jag hinner inte kommentera allt, men mina tankar finns hos er ska ni veta.

Jag har, som vissa av er vet, gått upp i princip heltid efter min sjukskrivning. De enda som tycker att det är en toppenidé är FK. Den som har allra mest koll, min psykoterapeut, tycker det är galet... Jag har helt enkelt fått kosta på mig att ta tjänstledigt nån dag då och då för att faktiskt överleva, och inse att livet är viktigare än de 1000lapparna...

En tröst i det hela är iaf att jag sköter maten bra. Idag blir det såhär:

frökex m tonfiskröra (tonfisk, majo, rödlök, senap helt utan carbs, cornichons)

kyckling, broccolimos, bea

lchf-pannkakor m grädde, ett par hallon.

EN ruta 90% Lindts 
    Hmm de lät smarrigt de du ska äta hmm gott
  • Maddisen80
    Linda1976 skrev 2011-05-11 07:43:20 följande:
    Ja, du som äter så mycket makrill borde prova att variera med tonfiskröra - det är verkligen kanongott.
    Tyvärr jag får inte äta tonfisk pågrund av histamin och pågrund av ibs ;/
  • Maddisen80
    IsaCMoJs skrev 2011-05-11 09:48:27 följande:
    Har hållit på nu två veckor och har tappat 4 kilo och 14,5 cm runtom hela kroppen och det känns så skönt!
    Grattis till din viktminskning superbra jobbat
  • Maddisen80
    Bordeaux skrev 2011-05-11 16:44:46 följande:
    Hur går det för dig? Och hur är det med sambon fortf lika ostöttande eller har han ändrat sig?
    Nä han är fortfarande ostöttande men de går ganska bra för mig ,jag har fått stesolid med vid behov och atarax
  • Maddisen80
    Bordeaux skrev 2011-05-11 16:50:37 följande:
    Hur känns lchfandet? Har för mig att du funderade på att ge upp det för ett tag sen. Hur känns dina kläder större eller mindre? Frågar eftersom du nämnt att vågen inte ändrar sig
    Det känns som innan men jag börja ju få bättre humör
  • Maddisen80
    Bordeaux skrev 2011-05-11 16:53:01 följande:
    Det är ju jättebra!
    Japp de är det jag kunde sova bra inatt
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**