• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tack för gratulationer!
    Ninis - ja hur är en viktig fråga men det känns så jobbigt att gå UPP trots samma ät-beteende sen över ett år tillbaka + mer träning.
    Samlar man vätska när man har mkt träningsvärk?

• standby

Trissönskan - samma våg? Samma ställe vågen står på? Min kan skilja mkt beroende på underlag så jag ställer alltid på samma ställe.
    I övrigt vet jag hur surt det känns att gå upp när man inte gjort ngt avsteg eller så men ge ej upp för Lchf gör kroppen en tjänst i långa loppet :)

• standby

Min man är bra snäll han. Jag glömde säga att jag ville ha viltchips idag (istf tårta ;) ) när han var t affären.
    När jag kom hem efter träningen hade han traskat dit igen och handlat det åt mig.
    Viltchips och Cola Zero Vanilla blev födelsedagslyxen i år.

• standby
    lovas skrev 2013-04-04 07:19:59 följande:
    Min våg har gått sönder. Hur/var mäter man? Jag vill ju fortfarande kunna se om de här 28 dagarna kommer ge någonting :)

Här finns lite kring detta: www.finest.se/userBlog/&beid=1465808
  • standby

Jag kör en del på FoS (inte så sektigt där jag går iaf ;), en himla blandning av unga, gamla, atleter, icke-vältränade ). Där finns cirkelgym, perfekt då det både ger puls och styrketräning.
    Alla har så fullt upp med sitt så man "syns" inte så mkt heller om man inte gillar det.

• standby

Min mencykel har blivit HELT störd av Cerazette. Nu slutar jag med skiten! Det var men på fång IGEN, mkt otippat, som gjorde att jag hoppade upp 1,3 kg på vågen häromdagen misstänker jag starkt.
    Glädjande är iaf att även om jag väger lika mkt som i somras har jag 2 kg mindre fett på kroppen. Och vet jag att fettet minskar och musklerna ökar blir det klart lättare att acceptera att vågen ej går nedåt.

Reborne - hoppas nu du slipper ytterligare lång sjukdom och antibiotika!

• standby
    ollebulle86 skrev 2013-04-05 09:23:59 följande:
    standby: jag åt cerazette tills för några dagar sen, blödde VARANNAN VECKA!

Ja det här är inte klokt! Jag har verkligen gett det en chans, sen i somras. Fick lov att göra uppehåll när vi stack till Thailand för jag blödde i VECKOR!

Nä nu käkar jag denna karta sen inte mer.

Det värsta är att fertiliteten brukar ju bli bättre med LCHF och jag har haft extremt lätt att bli gravid med våra 3 barn :P. Nu blir det dock inte fler bebisar för oss.    
  • standby

Rödnos - bra don sk var ok! Själv ska jag på min årliga koll här i veckan.
    Ang Mirena, funkade klockrent för mig i tre år drygt, sen fick jag 2 livmoderinflammationer rätt tätt, vilket kopplades t den. Tog ut den, fick aldrig inflammation igen.
    Pga detta tycker inte bm att jag ska ha Mirena igen, medans en läkare sagt ok. Svårt att veta, men jag tror 17 att jag ska testa igen.

• standby

Tack för tips om avodcadosmör. Det gifte sig grymt fint ihop med grillad oxfilé igår!
    Det är så härligt att grilla när snön fortfarande ligger kvar. 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**