**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej.
Vågar jag mig in här igen?
Var på väg in i fredags morse och hade tänkt be om ursäkt om jag trampat någon på tårna, men då var det ju bara ännu fler otrevligheter som var skrivet, så jag vände omgående igen! Verkligen jättekul!!!
Om det är så att någon tycker att jag gör något fel, så vore det trevligt att få et presenterat på ett konstruktivt sätt istället för det där viset! Jag har fått uppfattningen att mina synpunkter, förslag och kunslap uppskattas, men det känns verkligen inte så i dagsläget. Om den tid jag lägger på att svara och tipsa och stötta inte uppskattas så kan det ju kvitta fullständigt för min del. De som är intresserade kan ju nå mig på flera andra sätt än just det här forumet...
Har läst igenom det mesta och skulle vilja säga grattis till en del, och ge söttning till en del (Lättja tex) men jag avvaktar sålänge.
Tack vad gulliga ni är!
En sak jag tog väldigt illa vid mig av var nånting i stil med att jag pratar som om jag hade den enda sanningen. Jag som tycker att jag brukar vara så noga med att fråga "hur äter DU, vad har DU för mål, hur strikt vill DU vara?" osv innan jag svarar på frågor. (om jag inte redan vet) Men visst, om man inte läser hela historien utan bara ser ett enda inlägg så kanske det blir fel...
Jaja, jag hoppas som ni säger att det bara är sånt som går fel i såna här forum...
Tack igen.
Ang kycklingfärs så kan man göra nuggets, panerade i fläsksvåål, sesamfrön kokos eller liknande.
Yarrow,
Har du loggat ditt intag, tex i matdagboken.se?
Man är olika känslig för kolhydrater. Vissa kan äta 50 gram och gå ner fint i vikt. Vissa måste ner till en jättelåg nivå. Om det har stått still, verkar du ligga på din jämviktsnivå av kolhydrater. Du behöver alltså troligtvis minska på kolhydraterna om du vill att det ska börja gå neråt.
Är det någon som vet om näringsdeklarationen på sesamfrö fungerar som den på physsillumfrön? Om physsilumfröna passerar hela, så tar ju inte kroppen upp näringsämnena (kalorierna eller kolhydraterna), så vad gäller för sesamfrön?
helene,
Ja det tycker jag att jag brukar göra också! Man kan inte hålla med om allt som sägs. Den här gången var det dock mer åt "håll käft och försvinn så dom som kan nåt kan få svara istället!" och det var lite väl tyckte jag! Då kände jag att jag behövde koppla bort ett tag!
jag är också gärna med och fotar mig i bikini!