**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag tar denna. Inte flytande, men för mig funkar denna jättebra. Tar 2 om dagen. www.bodystore.com/3/sv/artiklar/d3-vitamin-mervital-2500ie-90-tabletter
Ni som tagit D-vitamin i tablettform tidigare och sen övergått till flytande, har ni märkt av någon skillnad i kroppen eller tar ni det bara för att ni vet att det ska vara lättare för kroppen att ta upp?
Idag har jag tagit jungfruturen med mina skidor! Det tog ca 30 sekunder innan jag låg i drivan bredvid spåret, men skam den som ger sig. Tog 2 varv på den flacka delen och det räckte gott och väl för mig som är otränad. Kul var det iaf och så längtar jag efter att jag ser så där majestätisk ut när jag seglar om folk i spåret.
Jag har äntligen tagit steget! Har bokat in mig på samtalsterapi och fundera på att göra en regressionsterapi för att gå direkt till källan varför jag ser ut som jag gör och komma till rätta med min låga självkänsla. Igår var jag och barnen och handlade så det på korv och pizza till Ikea till lunch, två omgångar faktiskt eftersom vi alla blev hungriga igen. Och sen när jag kom hem blev det en kycklingbiff, en stor skål ty med div fröer och nötter, en macka samt te. Var helt hejdlöst hungrig plus att det även tröstade lite. Min svägerska har fått avbryta drömsemestern och flygas hem, hon har fått cancer och det ska nu utredas hur mycket den har spritt sig i kroppen.
Jag har börjat åka lite skidor och skridskor som träning. Dt är jätteskönt att komma ut i friska luften, helt galet skönt att komma ifrån barnen och att få rensa huvudet. Men sen kommer problemen! Jag har blivit så galet sugen på massa saker och tycker att jag förtjänar att äta det. Det här har lett till ca 2 kg upp på vågen, inte enbart vätska utan 1 kg är fett. Wtf liksom!? Här såg jag framför mig hur träningen skulle göra mig till en hälsosammare människa inte välkomna tillbaka den jag var innan lchf! Med träningen i sig känner jag mig jättenöjd, kör oftast milen, men det känns så surt med bakslaget efter. Är jag ensam om detta??