Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Boost: jag vet nu har jag ju slarvat en del så det är ju det som försvinner först, men ändå får gärna fortsätta så

• ollebulle86

Boost: ja tänkte köra minst en vecka, om jag orkar ser skillnad på kroppen oxå.

Chicky1: jag har mest ätit ägg.
    I tisdags åt jag äggröra med bacon till frukost, tre kokta ägg till lunch och två ägg efter jobbet.
    Igår åt jag äggröra till frukost och även till lunch, till middag åt jag äggröra med två hamburgare till.
    Så, mest ägg här

• ollebulle86

Ja ägg är det som räddar mej på detta
    Lär väl vara sjukt trött på ägg sen, men det får det vara värt för jäklar vad skillnad det gör

• ollebulle86

Idag blir det inte helt fakir eftersom jag inte fick med mej nån mat till jobb idag och fick köpa en burk keso till lunch.
    Till middag blev det äggröra

Undrar hur länge man tappar ett kilo om dagen

• ollebulle86

ajnas: totalt ca 9 kg sen 22 maj. Men nu med fakir har jag gått ner 2,5-3 kg på tre dagar. Men då hade jag gått upp en del innan, ca 2-3 kg så det är väl det som försvinner nu

• ollebulle86

Nu är jag nere i vikten jag hade när jag och sambon möttes (blivande ex sambo), det var första målet 89,1 kg, det känns bra men en bra bit kvar.
    Går det såhär fort med fakir hela tiden tänker jag inte sluta haha. Nä, blir nog lite enformigt, men jag lär absolut köra en vecka i månaden. Eller nått sånt. Det är ju billigt om inget annat

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**