**Den stora feta LCHF-tråden**
Boost: absolut! För mej som har mycket tuttar och höfter är ett BMI på 22-23 ganska bra, även om jag nog skulle velat vara lite mindre själv. Det beror ju oxå på vad man själv trivs med
Boost: absolut! För mej som har mycket tuttar och höfter är ett BMI på 22-23 ganska bra, även om jag nog skulle velat vara lite mindre själv. Det beror ju oxå på vad man själv trivs med
Mitt humör är nig bättre på lchf, fast det är nog hemskt ändå
Har alltid haft ett jäkla humör. Men jag känner nog själv att det är bättre. Om andra håller med är en annan femma
Bra tips på vad man kan göra med brie?
Köpte en stor bit igår för det var billigt.
Boost: ja jag gillar den som den är, men 500g sådär rak upp och ner blir nog trist i längden
Ja nån paj utan pajskal kan säkert funka
Ska bara ta mej tid å göra det...
Nån med bra tips på maträtter som är goda kalla?
Helst annat än sallader, även om det oxå funkar
Bra ide med omelett. Jag brukar ha ost på där, sen in i ugnen.
Massa tips nu ju det blir brie hela veckan
haha
Blir snart att be om en mindre jobbshorta, den jag har nu börjar kännas lite som ett tält
Vår kostade 25:- det var en 500 gram, om det är stort eller ej vet jag dock inte
Dagens frukost blev omelett med bacon och brie, så jäkla gott! Och mättande, äter alltid en extra stor lunch när jag ska jobba sent eftersom jag måste hålla mej mätt längre då.
Vad var det man åt på fakir?
Tips på hur en dag kan se ut på det?
Funderar på att köra stått still på samma vikt ungefär i en månad snart. Pendlar några hg upp och ner.