Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Boost: jo det är det jag tänkte på oxå. Enformigt. Det blir ju inte mycket såser.
    Men bea borde väl vara ok då, eller? Ägg och smör är det ju gjort på. Fast det ska kanske undvikas ändå?
    Och jag som börjar fullt på jobb nästa vecka, kanske ska vänta tills man är inne i jobbet ordentligt.

• ollebulle86

Boost: får prova mej fram helt enkelt
    Mår väldigt bra på detta i alla fall och känner mej snyggare än på länge får höra hela tiden att jag blivit smalare och det är ju kul.

• ollebulle86

Såg ni pratade om kokosmjöl, kan man göra det själv?
    har nämligen massor av kokos hemma som jag inte har nån aning om vad jag ska göra med det

• ollebulle86

Går det att baka nått med kokosmjöl eller det ska vara kokosnötsmjöl?
    Det ligger liksom bara där hemma, vill ju använda det till nått

• ollebulle86

Nu sådär lite spontans bestämde jag mej för att köra fakir.
    Men, vi har typ bara ägg och bacon hemma som går att fixa lätt idag (ska ju iväg och jobba så det blir inte direkt att tina en massa kött).
    Kan det funka för en dag, ägg och bacon? Eller det är jättedåligt om man kör fakir?

• ollebulle86

Boost: vad bra! Tänkte att det kanske var dåligt när det blir enformigt. Men lite kh är lite kh.
    Måste få ett ras nu, har gått upp massor känns det som har slarvat på senaste tiden med lite cider osv. Aja baja!

• ollebulle86

Boost: ja jag kör med det nu. Blir äggröra med bacon nu och kokar lite ägg att ha med till jobb. Måste komma igång igen, har stått still säkert en månad nu. Men så har jag slarvat oxå emellanåt så det är inte så konstigt.

• ollebulle86

Chicky01: ja heja oss!
    Jag vet inte hur länge jag tänkte köra, så länge jag pallar siktar på en vecka, men vi får se

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**