**Den stora feta LCHF-tråden**
Min mage gillar nog inte all ägg, andra dagen nu jag blir dålig efter att ha ätit.
Min mage gillar nog inte all ägg, andra dagen nu jag blir dålig efter att ha ätit.
89 stannade vågen på idag så har gått upp 0,4 kg sen igår. Men, 3 kg ner på en veckas fakirande och det där jag gått upp är nog mensen som är på g
Kör nog tom lördag. Blir då dålig av allt ägg
De där 9,5 kilona har gjort lite skillnad i storlekarna kunde köpa jeansleggings i storlek 44, det hade inte gått innan
Vanliga jeans osv hade jag nog fått gå upp nån storlek, men ändå
Jag kommer nog sakta börja övergå till vanlig lchf nu, min mage klarar inte av all ägg och bara kött blir trist
Jag vet inte vad som händer med min mage, men jag har inte problem med att göra nr 2 längre....är nog all ägg jag ätit senaste veckan.
Jag hade gärna kört vidare på fakir om min mage inte flippat ut på ägg jag kan liksom inte bara äta kött
men jag kör nog en vecka då och då, det var ju sjukt effektivt!
Glass: jag känner som du. Vadå duktig, jag äter ju bara mej smal haha
Igår fuskade jag lite, med bland annat cider och nudlar. Ställer mej på vågen idag och har gått ner ett halvt kilo ungefär ja det är ju bara att tacka
tiiitti: mitt fusk brukar visa sej direkt med 1-2 kg plus, men det kan ju såklart vara som du skriver. Återstår att se kommer det i efterhand så gör det