• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Stjierna: åh den pizzan lät jättegod !
    Det blir att testa de i helgen om vi är ok i magen då :)

Standby: man har ju inget val annat än att fixa de trots sjukdom.
    Kan säga att de har fällts mycket tårar idag

• RebornEve

Ninis: vem har barnen när du tränar ?

• RebornEve

Standby: supermom! Nu sover barnen och jag pustar ut. Tagit Alvedon och hoppas jag är pigg imorrn !

Ninis: aha , nåt sånt finns inte på något gym här. Bor på ett litet ställe

• RebornEve

WendyW: tro mig det hoppas jag också på.

• RebornEve

Åhh vad gott jag har sovit. Somnade strax efter 21 igår och vaknade 6.30
    Legat och dragit mig fram till nu :)
    Nu blir de lite frukost och sen röja lite. Imorrn blir de tvättstuga och tvätta alla äckliga magsjukekläder :/

Lovas: jag säger som ninis testa mejerifritt och slippa även lightdricka om de är något du dricker

• RebornEve

Startade dagen med en varm choklad gjort på vispgrädde och vatten..jävlar vad de bubblade till i magen ! Men gott :)
    Nu tvätta all magsjuketvätt

• RebornEve

Till lunch blir de McDonalds idag !jag tvättar mellan 7-16 och orkar bara inte laga mat också :/
    Ikväll får jag se vad de blir. Inte träffats och umgåtts med min kille på hela veckan så förhoppningsvis får jag väl träffa honom ikväll och då kommer jag tänka på annat ön mat

• RebornEve

Till lunch blir de McDonalds idag !jag tvättar mellan 7-16 och orkar bara inte laga mat också :/
    Ikväll får jag se vad de blir. Inte träffats och umgåtts med min kille på hela veckan så förhoppningsvis får jag väl träffa honom ikväll och då kommer jag tänka på annat ön mat

• RebornEve

Hannnas: du frågade inte mig men gott blomkålsmos gör du med smör och goda kryddor. JAg brukar använda vitlök och örter :)

• RebornEve

Hannnas: en del som käkar paleo äter även smör... Vill man vara petig så kan man äta ghee. Ett annat slags smör

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**