• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Precis kört en 18 timmars fasta :) åt lunch på jobbet igår vid 12.30 och när jag kom hem vid 17.00 var jag så trött och irriterad så jag orkade inte fixa mat! Fick bli ett bad och lite cola light och sen somnade jag tidigt :)
    Nu dricker jag en ägglatte och laddar för jobb hela fram till 18.15
    Längtar efter 2013, för de ska bli de bästa året på länge :)

• RebornEve

Pilah : alkohol är uttorkande så viktnedgången kan även bero minskad vätska i kroppen, i kombination med tömning :)

• RebornEve

1-31 januari blir de två utmaningar :)
    Mejerifri lchf och 100 reps om dagen
    Jag kommer köra utfall, burpees plankan tror jag. 1 min planka räknades som 20 reps

• RebornEve

Joje: googla så kan du se video på vad de är :)

• RebornEve

Jag1977: ser inte ut som du behöver gå ner 10kg
    Du är jättefin :)

• RebornEve

Jag1977: jag är också överviktig enligt BMI. Väger runt 62-65 beroende på om jag fuskat eller inte. Är bara 157 lång. Ingen som jag känner tycker jag ser överviktig ut. Fast jag vill ändå ner under 60 så jag förstår vad du menar :)

• RebornEve

här ca 61-62 kg :)
    lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve

Jag1977 och linda5 : tack :)

Det är knappt så jag förstår att de faktiskt är jag på bilden :)

Nu kör jag iaf igång med min utmaning 100 reps om dagen fram till 31 januari + mejerifri lchf :)
    Startat dagen med en ägglatte och strax blir de en promenad

• RebornEve

Första dagen har gått kanonbra ! Frukost blev en ägglatte och sen efter de blev den promenad ! Lunch blev lite tacofärs och grönsaker och efter de gjorde jag mina 100 reps. De blev plankan 1 min*2 och knäböj, utfall och situps med bencykling!
    Nu tittar jag på medan min pojkvän fixar middagen som blir torsk, purjolök i cocosmjölk med blomkålsmos :)
    Härligt !

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**