**Den stora feta LCHF-tråden**
Såphia: jag drack en i förrgår oxå men tycker inte jag kände den känslan då.
Kanske en vanesak?
Såphia: jag drack en i förrgår oxå men tycker inte jag kände den känslan då.
Kanske en vanesak?
Jag pendlar verkligen upp och ner. Ner 0.8 först, sen upp 1.5 kg på två dagar:/ men jobbskjortan jag fick i torsdags sitter nu lösare, så pass så jag trodde jag fått fel skjorta på mej. Så ska väl inte titta för mycket på vågen
Ninis: ja det är jag ganska säker på. Drar ut den från under sängen. Märker på den att den visar olika även om man står på olika ställen på vågen. Men det kan kanske vara att den hamnat lite fel.
Ninis: har inget ställe där den kan stå hela tiden så måste göra så. Men jag bryr mej mer om hur kläderna sitter än vad vågen visar
Glass: när jag pulverdietade och kom in i ketos så frös jag alltid, även efter en vanlig måltid.
När jag pulverdietade och var i diverse trådar skrevs det i alla fall att det var bra att frysa, det tydde på att man var i ketos och förbrände. Men jag vet inte.
Jag var inte konstant hungrig på pulverdiet. Däremot konstant sugen på mat.
jagvetefan: ja visst är detta bättre jag älskar lchf
jag gick på ren kur i 5 månader, men åt ca en halv dag i månaden. Och det gick ju snabbt mer, men lika snabbt upp.
Ja lchf är nog det bästa jag gjort oxå, trotts att jag står still nu men slarvar man, som jag gjort senaste tiden, blir det ju så
Jag har gått ner ca 10 kg, på ca fyra månader. Så jag är nöjd ändå