Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nej har inte testat det än, ska göra det. Har sp mycket kokos hemma så tänkte att det är ju bra om jag hittar nått att göra med det

• ollebulle86

Jag brukar ha cashewnötter i keson. Och lite kanel kan oxå vara gott.
    Eller blanda med yoghurt (brukar ha rysk) lite grädde och vaniljpulver. Ibland har jag jordgubbar till.
    Eller bara äta keson som den är.

• ollebulle86

Jag gjorde omstart med lchf i måndags efter 2-3 veckor med fusk (eller jag åt helt enkelt bara hur jag själv ville, inte lchf alls) och vikten nu imorse är 89.3 kg.
    Nu ska jag skärpa mej, har stått still flera månader pga slarv hit och dit.

• ollebulle86

Känns skönt att vara igång igen. Nu är jag dessutom sjukskriven minst en månad och har då fokus på lchf och motion. Nu jäklar är det slut på slarv!

• ollebulle86

Idag ligger jag på minus 10 kg exakt sen jag startade med lchf den 22 maj. Det har inte går särskilt snabbt, men å andra sidan har jag slarvat jättemycket sen jag började jobba och senaste veckorna har det varit mer slarv än lchf.
    Men efter tre dagar med omstart så ligger jag lägre i vikt än jag gjort tidigare på lchf och nu följer 4 veckor med stenhård fokus på lchf.

Nu är jag peppad igen!!

• ollebulle86

Dagens middag var strimlad vitkål (som jag haft i frysen i evigheter) med kötförssås. Sååå gott!

• ollebulle86

Här går det neråt igen, väger mindre nu än jag gjort innan på lchf. Skönt!
    Måste bara komma igång med motion och träning ordentligt oxå.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**