Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag är väldigt nöjd fastän jag mest står still. För även om det inte händer mycket viktmässigt så har jag ändå förändrar mej mycket:) tar tex nästan aldrig bussen till och från stationen längre. Visst, ingen lång sträcka men just det att jag faktiskt VILL gå istället för att sätta mej på bussen.

• ollebulle86

Ge mej en spark i ändan någon! Har slarvat externt mycket senaste tiden. Fy på mej. Jag måste komma igång ordentligt, för tro fan man står still när man inte sköter sej.
    Grr på mej.

• ollebulle86

standby: jag älskar kosten men blivit en del avsteg när planeringen varit dålig och suget blivit för stark. Lchf kör jag för livet nu men har blivit slarv senaste tiden trotts det.

AmmiK82: har slarvat med både mat och sötsaker. Måste bara komma in i det igen och planera bättre för när jag väl kör på är jag ju inte sugen.

• ollebulle86

Jag körde lchf när jag ammade, men slutade amma kort därpå för jag började jobba och mjölken räckte inte.

• ollebulle86

Kung markattas kokosolja, är det den ni använder som använder kokosfett?
    De har den här, 225 ml för 39:-
    Hur länge varar en som om man enbart använder den till MBT? Ca

• ollebulle86

Nån som dricker MBT/ MBC mer än en gång om dagen?
    Kommer hem från jobb strax och är hungrig och funderar på om man ska dricka en till. Maten är inte klar på ett bra tag

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**