**Den stora feta LCHF-tråden**
stijerna: tummen upp
stijerna: tummen upp
Jag blev moster för en timme sen
Lite pinsamt bara att jag blev jättesentimental över att jag inte själv ska ha fler barn
Jag går då i alla fall inte ner massor när jag fuskar. Men jag går i alla fall ner när jag sköter mej så får liksom skylla mej själv när jag står still
Senaste två-tre veckorna har jag jämnt stickningar på diverse ställen på kroppen. Främst högersidan då. Det har utvecklats till att det domnar av i visa delar av kroppen emellanåt, tex nu är jag avdomnad i kinden.
Något ni andra känner igen? Jag har tid på vc idag för att kolla upp det.
Utesluter på sjukhuset att det är nått allvarligt och får ta det vidare till kiropraktor sen i så fall. Och köpa magnesium ifall det kan hjälpa.
Haft mycket ont i huvudet och illamående i samband med detta oxå så lika bra att utesluta nått allvarligt
Mitt sötningsmedel heter stevia-sukrin eller tvärtom. Den är lite "kall" i smaken men annars har den nog ingen direkt bismak. Har inte använt den sådär jättemycket.
Var det potatisen och hasselnötterna som var det nyttiga i detta andra ord eller?
Smöret mättar ju bättre och gör att du inte behöver äta så snabbt igen. Men många är inställda på att fett
Jag håller med om kostnaderna, de är lägre eftersom man äter mindre köper dessutom inte lika mycket extra skit som innan.