Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej har ni läst på kvällsposten idag att lchf diet inte är bra ,men jag skiter i vad de står i tidningen jag mår bra av den dieten

• Maddisen80
    helene306 skrev 2011-03-03 08:45:05 följande:
    Det är inte fel Skippa, alternativt dra ner på ris och nudlar så funkar thailändsk jättebra. När jag käkar sånt tar jag grytor och wookgrönsaker och tar inget ris (nudlar har jag aldrig testat). Visst såserna kan innehålla socker och soja och annat men sånt blundar jag för där och då. Det är inet så att jag käkar thailändskt varje vecka
    shadowstorm skrev 2011-03-03 08:34:01 följande:
    - 1 kg :) Går framåt iaf. :) Men jag är sjukt trött och mår illa, plus jag känner av mina pms som jag aldrig annars brukar göra? :(

Idag får jag hem ny slaktat nöttkött från trakten :) Kan det bli bättre? :)
    Låter som du har omställningsbesvär. Jag var fruktansvärt seg i kroppen när jag hade omställningsbesvär.dMin pms tycker jag är bättre men när jag frågade maken igår fick jag bara en blick. Vet inte hur jag ska tolka den
    Hej okis vad bra då kan jag vara lugn :=)
  • Maddisen80
    shadowstorm skrev 2011-03-03 08:34:01 följande:
    - 1 kg :) Går framåt iaf. :) Men jag är sjukt trött och mår illa, plus jag känner av mina pms som jag aldrig annars brukar göra? :(

Idag får jag hem ny slaktat nöttkött från trakten :) Kan det bli bättre? :)
    Grattis till din  viktminskning ,de är superbra jobbat
  • Maddisen80

Hej idag blir de chorizokorv och eriks cyrrysås och zuchinnipasta :=)
    Katja74 gott  med chokladbollar :)

• Maddisen80
    Majlo skrev 2011-03-04 11:11:22 följande:
    Halloj
    Ni skriver såååååå mycket...
    Jag gjorde pannkakor i helgen och dom va såååå äkliga
    Mer som typ Amerikanska pannkakor, de e ju alldeles stabbiga men mätt blev jag
    orkade inte äta upp allt, men de gjorde mig illamående!!

Idag:
    Frukost-  2 kokta ägg blandat med lite cf, lite majjo, stekt strimlad bacon, ihop gojsat!!
    Lunch- Gårdagens rester (köttgryta med champ, purjolök, grädde en skvätt vin) till det smörstekt kål
    Middag- vet ej än?? TIPS?? 
    hej jasså hur gör du pannkakorna då ???
  • Maddisen80
    Majlo skrev 2011-03-04 11:36:19 följande:
    Jag minns inte receptet
    Men det va ett härifrån tråden!! 
    hej okis jag har aldrig gjort lchf pannkakor .
  • Maddisen80

Det blir inte chorizokorv idag de blir en kebabsallad för min del för en kompis skulle bjuda på pizza men jag ska äta sallad tål inte vetemjöl heller :

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**