Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Denebola skrev 2011-03-30 17:38:58 följande:
    Fast jag betvivlar att de smakar choklad
    Hehhe jo de är klart de smakar inte choklad men finns de inte lchf chokladmousse ?
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-03-30 17:45:47 följande:
    Jo, men det har jag gjort så "ofta". Sugen på att testa något nytt. Funderar även på pannacotta med espressosmak... Ingen chokladsmak visserligen, men något jag inte har testat förut!
    Jo de är alltid bra när man variera lite
  • Maddisen80
    katja74 skrev 2011-03-31 08:51:35 följande:
    Hej tråden! igår gjorde jag succini-plättar. Det blev riktigt gott, tycker jag så jag tipsar lite.
    Man tager; en succini som man river och kramar vattnet ur, blandar med lite fiberhusk, ägg, hackad purjo, riven ost (västerbotten tog jag.), salt och peppar. Sen stekte jag i rapsolja och använde som tillbehör till grillad kyckling. Faktiskt gott!
    hmm de lät väldigt smarrigt de måste jag prova i  helgen ,tackså mycket för tipset.
  • Maddisen80

idag efter jag har varit hos dsk vägt mig så ska jag till citygross vi å t köttfärs igår och jag var nära på att tugga på 2 häftstift

• Maddisen80
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-04-01 09:51:27 följande:
    Ok, here it goes..

Jag fattar inte ens att jag gör detta, men jag tänkte att jag kanske kunde ge er andra lite "mod", haha .
    Känsliga tittare varnas ;P

Ursäkta spegelbilderna, men vill inte be sambon att ta bilder, haha.

Såg nu när ja kollade igenom bilderna att "efter"-bilden faktiskt är tagen igår *minne som en guldfisk*. 

Grattis vad duktig du har varit bra jobbat.
  • Maddisen80
    Linda1976 skrev 2011-04-03 17:19:39 följande:
    Va? Det är ju 51gram/100 gram?
    usch då vill inte jag köpa det :)
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**