**Den stora feta LCHF-tråden**
Sigrid: det var väldigt smidigt. Hade över vitkålen sen innan och hade glömt bort den i frysen, men det var jättegott att ha till
Sigrid: det var väldigt smidigt. Hade över vitkålen sen innan och hade glömt bort den i frysen, men det var jättegott att ha till
Sambon fyller år idag så han och sonen får tårta och jag bakar bonty och chokladbollar bra att ha hemma när suget kommer.
Chokladbollarna blev ingen hit, smakade för mycket kokos på nått vis. Märkligt, bountyna gillar jag och det är ju verkligen kokos i dom
Ninis: tack för receptet, men där är mycket kokos, känner man inte det? det var nämligen det jag hade svårt med med mina.
Tror jag i alla fall, det var nån smak i dom jag inte gillade.
0,6 ner på två dagar. Nöjd eftersom jag nog tappade mest måndag-torsdag. Nu är jag peppad
Ninis: ok, får väl testa då de jag gjorde var med hasselnötter istället för mandelmjölet, kan ju vara det jag tycker smakar konstigt.
Nån som testat att göra microbrödet och bytat ut hälften av mandelmjölet mot hasselnötsmjöl?
Jag testar att göra det nu. Köpte ju hem hasselnötsmjöl för jag skulle göra chokladbollarna.
Nån med nått bra recept på nån soppa?
De andra ska ha korv och rotfruktssoppa här hemma.
Lätt god! Får testas nån gång.
Idag blev det chorizo, paprika, vitkål, lök och grädde. Konstig blandning kanske, men förhoppningsvis ätbart
Jag har samma problem varje gång jag kommer igång med lchf