Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag gör inte nr 2 särskilt ofta har nog inte alls gjort det sen jag började om. Det är några dagar sen. Och det är inte som jag känner mej hård, utan känner mej inte nödig alls.

• ollebulle86

Efterfrågade även tips på att få igång det mer.
    Tycker jag dricker ordentligt och äter ordentligt med fett. Vet inte vad jag gör fel.

• ollebulle86

Magnesium verkar vara bra för mycket
    Ska testa det (sagt det ett tag), är lite jobbigt att inte sköta magen. Även om jag inte känner mej nödig.

• ollebulle86

Vad omotiverade
    Först ner 0,6 på två dagar, sen upp ett kilo på två dagar. Vad fasen gör jag för fel???
    Jag äter ju som man ska, inget fusk och inga extrema mängder.
    Jag har precis haft mens (typ, äter minipiller och blöder hela tiden) så det är inte det.

Jag har börjar med mediciner som kan ge ökad aptit, men det har jag inte märkt av det. Kan det påverka ändå?

• ollebulle86

Det varierar men gårdagen såg ut såhär:

Frukost: microbröd med ost på.
    Lunch: äggröra på två ägg med bacon (1/2 paket).
    Middag: två färsbiffar med kokt broccoli och bea.
    Och på kvällen åt jag några ostrullar med lite smör i.

Och igår var en ganska normal dag, borstet osten. Det äter jag inte dagligen.

• ollebulle86

Jag dricker ju cola zero osv oxå utöver det, men det är nått glas om dagen. Inte flera liter liksom.
    Men det är nog bara att stå ut. Känns lite surt bara när man nyss gjort omstart.

• ollebulle86

Kan kanske vara så.
    Men jag kör på. Jag mår ju bra på lchf så ingen ide att sluta. Tänkte gå över och köra fakir om några veckor, men nu lockar det redan nu.
    Men torsdag är min nya vägdag, så får väl se vad som hänt tills dess.
    Känner mej riktigt uppsvullen om magen oxå:/

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**