Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nej ost har väl inte så mycket kh, men tror det är mjölksockret i det eller nått Malcolm undvika.

Jag har kört fakir tre dagar och tänkte köra en vecka till. Börjar träna idag så vill skevas en vecka med den kombinationen ger

• ollebulle86

Jag gör majo på 1 ägg, 2 dl olja och 1-1,5 tsk dijonsenap.
    Lägger allt i en bunke och mixar ihop med stavmixer.

• ollebulle86

Salt och vitpeppar ska oxå vara i, annars blir det lite smaklöst
    Citron stod det i receptet oxå, men jag gör utan.

• ollebulle86

Första passet p90x avklarat! Jag är svettig
    Gav inte riktigt allt känner jag men är rent utmattad ändå.

• ollebulle86

Joje: det är olika träningspass som man träna utefter ett schema så det hela tiden varierar. Ca en timme om dagen 6 dagar i veckan.
    Tanken är att man ska äta efter ett speciellt schema oxå men jag vill fortsätta med lchf så jag kör på.

• ollebulle86

Diskussionen riktig lchf börjar bli lite tråkig.
    Hur folk väljer att äta inom lchf är väl upp till var och en.
    Vissa äter saker som inte riktigt ligger inom 5/100 gränser (mörk choklad, nötter), vissa äter och gör saker med sötningsmedel i och vissa är extra strikta.
    Inget av det är fel.

Och tråden är i första hand till för att stötta och peppa, att då hela tiden läsa att det och det är fel, det är inte så peppande.

• ollebulle86

Tack!
    Det värsta är att det tydligen inte finns nått i magen å få upp. Måste ha ätit jäkligt dåligt igår.

• ollebulle86

Jag vet inte vad jag ska äta. Fakirar ju dessutom men det går jag kanske göra avsteg ifrån nu i så fall.
    Är inte hungrig nu i alls fall och lär väl inte direkt våga äta på några timmar i alla fall.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**