**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag har ju gått ner innan trotts cola zero, men det kanske är stopp nu.
Ger det ett tag till, sen får jag se över ordentligt vad jag stoppar i mej och vad jag kan dra ner på.
Bara det inte är medicinen som gör det.
Jag har ju gått ner innan trotts cola zero, men det kanske är stopp nu.
Ger det ett tag till, sen får jag se över ordentligt vad jag stoppar i mej och vad jag kan dra ner på.
Bara det inte är medicinen som gör det.
Ninis: jag dricker vatten och cola zero.
Jag äter oxå mejerier, fast funderar på att ändra nått och köra mejerifritt eller fakir.
Beror lite på vad vågen visar imorgon, då har det gått en vecka.
Jag väger runt 88-89 skulle jag tro. Har "bara" gått ner 10 kg sen i maj och gjorde omstart förra måndagen efter 2-3 veckors fusk.
0,1 kg ner på hela veckan, lite besviken faktiskt, men bara att köra på.
Vet inte om jag ska köra på som jag gjort nu en vecka till och se om nått händer eller om jag ska köra fakir.
Jag är 1,69 lång och mitt absoluta drömmål har länge varit att komma under 60 kg, men skulle nog kunna vara nöjd vid 65 kg
Jag väger 88.4 kg idag och vägde som mest 102,5 kg som ogravid (112,5 som höggravid).
Jag har varit överviktig sen högstadiet ungefär. Gick ner massor av vikt efter sonen föddes med hjälp av pulverdiet men det var ju inget som höll.
Nu känns det som det släpper lite. Har iofs inte vägt mej idag, men det är nog lika bra. Ska försöka hålla mej till på torsdag.
Har nog kommit på hur jag ska äta för att det ska bli bra. Tre större mål istället för 4-5 lite mindre. Då är jag minst hungrig och sugen och verkar gå ner mest då oxå.
Nu börjar det släppa 0,4-0,6 ner sen i torsdags (visade lite olika). Ingen jätteminskning men mer än hela förra veckan
hoppas det fortsätter och att jag inte börjar gå upp igen.