**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag blir lite arg på att någon/några tycker att man inte får ge råd eller skriva inlägg om man inte skriver ofta. Vad är det för dumheter? Vissa spammar o vissa skriver sällan, men vi har väl alla samma rätt att uttrycka vår åsikt?!
Jag tycker att "rättigheten" att granska kritiskt blir större om man visar att man aktivt hänger med. Att "citera" eller påpeka direkt felaktigt eller helt ur kontexten tycker jag tyder på att man inte har hängt med i debatten.
Det är ju ganska många inlägg här som kan anses felaktiga om man ser till bara DET inlägget. men oftast så pågår det ju en debatt eller diskussion där judet det inlägget råkar vara en liten del. Om man har fått 300 förutsättningar av en person, och säger "Då ska du göra så här!" Så betyder det inte att man säger att alla ska göra så, eller att det alltid är rätt att göra så. Man man kan inte dra upp hela diskussionen i varje inlägg heller. Alltså tycker jag att om man ska granska kritiskt så kan man visa att man har hängt med i diskussionen, och inte bara ser en mening som man inte håller med om.
Alla har rätt att tycka till, men jag tycker att det finns bättre och sämre sätt att göra det på!