**Den stora feta LCHF-tråden**
Sedan fanns det små öron i närheten som frågade sin mormor varför hon hade tuttar på ryggen...

Mina tuttar sitter tydligen för långt ner. Fått kommentarer av att jag måste köpa ny bh omgående, men den jag har på bilden är typ kanske en månad gammal... Ja, då måste jag dra åt bh-banden för sådär kan man inte se ut. Alltså mina tuttar sitter väl där dom sitter. Jag vill inte ha min bygel utanpå bröstet, utan gärna under och runt om... Lite kan jag ju kanske dra åt, iom att bhn nu har ett par tvättar bakom sig, men det gör väl att bh:n hamnar lite längre upp i ryggen, lär ju knappast flytta på tuttarna... Jag får nästan alltid ha alla bh-band på deras längsta när en bh är ny... Antar att dom gör dom den längden för att det finns folk som behöver det, men så ska det tydligen inte vara...
Med flit packade jag ingen mat idag (hade heller inget direkt hemma iofs) utan tog med en shake och ett par barer från Atkins. Syftet att se hur jag klarar mig på det under en dag, dvs med mättnad och såna saker.
Drack en shake imorse, och är nu lagom till lunch sådär lite lagom hungrig så jag vet att det är dags att äta. Visst, på vanlig mat brukar jag missa lunchen med flera timmar, så det är klart att det mättar bättre!! Men jag tycker ändå det är rätt så ok att hålla sig 3-4 timmar på en shake! Då vet man ju lite hur lång extratid man köper sig, tex om man ska jobba över eller sådär.
Ang smaken på shaken så hade den nån viss svag eftersmak, men var helt ok att dricka! (Naturdiet är godare) Det enda var att det inte fanns sugrör på, och jag glömde ta med. Jag tror att det sänkte mitt intryck rätt så rejält. Gillar inte att dricka shaker direkt ur paketet.
Ikväll får det bli nån form av storkök hemma så att det finns mat att ha med sig imorrn!
Fy fan! Fullst'ndig panik har jag haft här nu i 1.5 timma! Ringde dais för att säga att jag fastnade i ett möte, varpå dom kontrar med att de har ring och sökt mig hela dagen för min pojk är dålig!!! Ni kan ju föreställa er, innan dom säger vad som hänt!! och inga missade samtal på mobilen, och inga meddelanden om telesvar. Tur i oturen så var han abra hängig och hade sovit bort halva dagen. Men jisses vilken panik, och sen så jävla pinsamt också! HJärtat har slagit i 250 i 1.5 timma nu så jag ska sätta mig och ta det lite lugnt ett tag tror jag......