• Boost

**Den stora feta LCHF-tråden**

Var fyller ni i era intag?

• Boost
    Chicky01 skrev 2012-08-17 09:28:04 följande:
    Hur mår ni andra som fakirar/ har fakirat?
    Jag mår väldigt bra under de dagarna.
    Det enda tråkiga är att aptiten försvinner fullständigt, men i övrigt kanon! 
  • Boost
    LokesMammi skrev 2012-08-17 19:59:00 följande:
    Usch, dricker vin nu på kvällen o känner mig lite lullig. Efter ett glas. Kom då på att jag inte ätit nåt idag!
    Till frukost åt jag två köttbitar från gårdagen. På fredagar på jobbet är det förmiddagsfika, åt då två smörgåsar. Tog mkt smör på, blev godare då. Slutade jobbet 12.45. Åkte till svärmor för o hämta sonen. Då kom sonens faster o hennes man dit så då blev jag kvar. Blev hungrig vid 14. Tog EN ballerina. Till middag åt jag 5skivor bacon o 5st färdigstekta köttbullar........................

Tycker ändå du verkar ha fått i dig en hel del mat. Eller hur menar du med inte ätit något?
  • Boost
    LokesMammi skrev 2012-08-17 20:06:22 följande:
    Jag brukar äta mera! =)

Ah ok :)
  • Boost
    ollebulle86 skrev 2012-08-19 09:29:56 följande:
    88,8 kg idag, känns bra!
    På tisdag har jag kört fakir en vecka, tänkte fortsätta till nästa helg.

Fasen vad bra du är! Hejja dig!
    77,7 nästa :) 
  • Boost
    ollebulle86 skrev 2012-08-19 10:08:06 följande:
    Boost: tack ja det är ju nästa mål, eller i alla fall under 80
    Efter att ha ätit nästan bara ägg i fem dagar nu skulle man ju kunnat tro att jag är trött på det, men faktiskt inte. Älskar ägg! Och det är ju billig mat
    Haha samma här :)
    Äter relativt mycket ägg, men tycks aldrig tröttna på det :) 
  • Boost
    LokesMammi skrev 2012-08-19 18:50:01 följande:
    Köpte mjukt bröd idag. Carb zone eller vad det hette. Innehåller vetemjöl, men står på påsen att det är lchf o 2,nånting kh på skiva o 1, nånting på den andra.........

Är ju så gott! Tipsar om att smörsteka det. Lovely!!
  • Boost
    spökplumpen skrev 2012-08-20 10:04:37 följande:
    Ni som känner kurr i magen men inte är hungriga i huvudet, äter ni när magen kurrar eller väntar ni tills huvudet hinner ikapp?

Är det bara min mage som inte kurrar alls längre?!
  • Boost
    stjierna skrev 2012-08-21 15:21:46 följande:
    Max low carb-burgare innehåller 10 gr KH/burgare, och köttet är 100% nötkött - inga kryddor eller nått (sen saltas/peppras den på grillen). Den har max hamburgersås i sig som innehåller 2,5 gr KH/100 gr. Bean innehåller 0,18 gr KH/100 gr och green and garlic 1,1 gr kh/100 gr. :)

Hur kan det bli så mycket som 10 KH?
  • Boost
    stjierna skrev 2012-08-21 16:35:53 följande:
    Det finns näringsinnehåll på max hemsida, där står 10,2 KH/hamburger iaf :)

Ah såg det!
    Håller med dig Chicky01, känner mig också lurad efter den informationen.
    Visst är det bra att det finns ett sådant alternativ, men dock känns det som onödigt många KH ändå. 
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**