**Den stora feta LCHF-tråden**
Vilken tur jag inte tycker om semlor. känns skönt slippa ta beslutet om jag ska "synda" med semla eller inte. Hade inte orkat göra en fuskvariant heller, hehe.
Vilken tur jag inte tycker om semlor. känns skönt slippa ta beslutet om jag ska "synda" med semla eller inte. Hade inte orkat göra en fuskvariant heller, hehe.
Jag har köpt hem torskfilé som vi ska ha till middag ikväll. Någon som vet något bra sätt man kan panera dom på? nu när man inte kan använda skorpmjöl
Jag har varit jättetrött och super illamående i två dagar.
Kan det ha något samband med LCHF? Har gått i två veckor nu.
Är det mycket kolhydrater i mejeri? typ grädde, men inte i ost? all ost då eller någon speciell?
Jucea!! När jag ändå har dig på "tråden" måste jag få fråga dig. (om du vill svara)
Varför gick du över från GI till LCHF? eller kör du fortfarande lite GI?
Jag försöker kolla och jämföra för att se om de ena eller andra skulle passa mig bäst-
Jag mådde jätteilla i två dagar i veckan, (efter två veckor på LCHF) betyder det att jag inte kom in i ketos fören efter 2 veckor. Mådde jättebra innan nämligen. känner fortfarande av lite illamående ibland. Hur lång tid brukar de ta innan de försvinner. Har blivit jättetrött med. Hade kunnat sova hela dagarna.
Va på apoteket idag och skulle köpa såna stickor man mäter ketosen med. Dom hade inga hemma. När jag berättade vad jag skulle ha dom till ville hon inte beställa hem, och började predika för mig hur farligt det är att hamna i keton och bla bla bla. Sa till henne att jag beställer från internet istället då, och gick där ifrån.