**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag skyller helt och hållet på jucea för det kilot jag gått upp denna veckan..
Jag skyller helt och hållet på jucea för det kilot jag gått upp denna veckan..
Nu äter jag ca 2dl CF till frukost varje dag. Det blir inte så högt kolhydratsintag, men blir de för högt i mejerier?
Jag va på MAXI idag, och passade på att titta lite bland böckerna. Hittade en LCHF bok med Ulrika Davidsson. Tyckte jag kände igen hennes namn från GI, och mycke riktigt hade jag en bok hemma med henne och GI. Har hon gått över till LCHF nu? eller är hon insatt i båda?
Jag tror jag döööör.
När jag började på lchf för 4 veckor sen vägde jag 74.5. efter första veckan 73, andra veckan 72.5, tredje veckan 73.5 och nu efter fjärde veckan 74.4. Tillbaka på samma ruta igen efter en hel månad på LCHF.
Nu tappa jag ju nästan all inspiration.. aaaaa vad störigt Nu blev jag deppig!
I man GIbok står man kan gå ner 1-2 kg i veckan på fas1. Då är det rätt mycket kolhydarter ändå på en dag tycker jag(om man jämför med lchf) då borde jag ju gå ner ännu mer med lchf vilket jag inte gör(utan tvärtom) Kroppen vet ju inte vilken diet man gå på och tillåter med kolhydrater på GI. men är hårdare mot minsta lilla kolhydrat när man berättat för den att nu så är de LCHF.
Denebola, får jag med se?
Denna helgen har massa skit slunkit ner. Tappade lusten efter viktuppgången i fredags, men nu mår man ju inte mycket bättre. suck!!
Måste ta tag i det imorn igen.
Så nu har jag gått på LCHF i en månad, och väger ca 1½ kg mer än när jag började........
Förre våren gick jag ner 12 kg på GI, så jag har läst i min GIbok i helgen och tänkte hoppa på där istället. Tror de passar mig bättre.
Någon som vet om de finns en sån här tråd för GIanhängare?