• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

Kanske 25 bitar blir det.
    Jaså är de för mycket protein? oj då.
    Ja jag får väll börja använda matdagboken då, suck. det jag vill slippa när jag börja med lchf. (efter att ha räknat en massa på vikväktarna)

• tiiitti
    jeng skrev 2011-03-17 12:34:47 följande:
    Haha näe, om du gör 25 bitar av en sats knäcke, då blir det nog inte för mycket... jag gör... 8 eller nåt... hur tunna har du fått dina? eller är dom jättesmå???

alltså du MÅSTE ju inte räkna, utan du kan ju bara vänta och se vad som händer. Om du tycker du sköter dig så att du ska få resultat, då bör du ju få det också! 
    Nej dom är rätt så små faktiskt, hehe. mer som kex till ostbrickan.

Kan du inte skriva en typisk dag för dig (som du äter nu när du räknar)
  • tiiitti

Jucea: Ja jag får ge det några veckor till. Annars kanske jag ska fundera på om inte GI är mer min grej
    Tack för hjälpen iaf

• tiiitti

Min mamma tycker att LCHF är en sekt.
    Hade jag låtit henne titta in i denna tråden hade hon nog tyckt de ännu mer, hehe. Ibalnd när man läser här inne ser det nästan ut som, endast de som lever denna livsstil kommer till paradiset. haha :)
    3 veckor för mig nu och trivs bra, även om jag inte är sån jätte "fanatiker" Vill att de ska flyta på med mitt liv och inte blir för stor grej, och jag är för lat eller dum för att räkna

• tiiitti

Ja och idag hade jag gått upp övet ett kg. men efter att jag varit på toa och skött magen ordentligt, va de borta igen. Det är ju de man går ner i de stora hela som är viktigast. Från dag till dag kan mycket påverka

• tiiitti

Alla ville ju bara peppa dig för att du va lite nere över att du hade gått upp, så gav tips vad de kunde bero på. Vi bryr oss ju inte om hur du gör. Du verkar ha svårt för att diskutera. Innan idag när jag bad dig om hjälp fick jag ett HAHA till svar. bra i en stödgrupp

• tiiitti

Ikväll blir det tacos här :) tänkte höra vad ni kör med istället för tortillabröd? kanske oopsie funkar bra? eller någon som har något bättre?

• tiiitti

jag blev besviken på chokladbollarna. gillade inte alls dom. för mycket kokos. Är det samma stuk på bountyn? för då är de nog ingen ide jag provar dom.

Tack Moiraine för recept till tacon ikväll.

• tiiitti
    yena89 skrev 2011-03-18 13:05:24 följande:
    Jag kan lova dig att Bounty smakar himmelskt!!!
    Mycket godare än vanlig bounty med fyllig smak och inga kontigheter i! :D
    Hur va ingredienserna i dom nu? -glömt bort-
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**