**Den stora feta LCHF-tråden**

Så jag la ner allt och gav mig på en metod jag använt mig av vid ett flertal tillfällen innan och lyckats med - naturdiet. Men det är jobbigt att inte få äta alls :/
Så jag tog kontakt med LchfKlubben via Facebook och frågade vad jag kunde ha gjort för fel och där fick jag tipset att se över mina portionstorlekar.
Och det gjorde jag...
Och läste på lite mer om lchf.
Självklart hade jag ätit helt fel. Jag hade frossat.
Stooooora portioner, ofta 2 t.om.
Jag åt massor utav mejeriprodukter, nötter, bär, räksallad m.m. m.m.
Nu gav jag mig in i det igen med tanken att göra rätt och med en lite mer avslappnad tanke kring det hela än sist och under den vecka som jag hållt på nu så har jag tappat 2,3 kg.
Under en normal dag äter jag...
Frukost: Oftast en stor kopp med äggmjölkslatte eller om frukosten blir sen, så mer en brunch med äggröra på 2 ägg, 1/2 paket stekt bacon, lite isbergssallad, 1/2 tomat eller kanske 2 sparrisar.
Ibland håller jag mig mätt på detta till middag, annars så tar jag en kopp kaffe och 1 kokt ägg sådär mitt på dagen.
Till middag blir det varierad kost där jag helt enkelt skippar kolhydraterna som familjen äter och äter massor med grönt, fett och proteiner.
Igår blev det en tacotallrik med egenkryddad färs (chili, vitlök, chilipulver, spiskummin, salt, peppar) med bacon i, sallad, gurka, lite tomat & paprika och guacamole.
Sen tränar jag i stort sett varje dag där jag varierar kondition (90-120 min) och rena styrkepass.
Hoppas att det är någon hjälp :)
Lycka till!