**Den stora feta LCHF-tråden**
Hur "bra" är de egentligen?
Jag tycker att de bröden är bra, 2.7 g kh per skiva är helt klart godkänt. Men precis som med allting annat så är det bra att variera sig.
Jag kan rekommendera alla att kasta ut vågen, jag gjorde det förra veckan och det känns helt underbart måste jag säga :)
Skönt att slippa det momentet. För det är hur jag känner mig som är det viktiga, inte vad några siffror visar som egentligen inte säger ett smack!!
ugglan: Jag gick ner mina kilon väldigt fort och sen dess har jag fortsatt att äta enligt detta, just bara därför att det är så himla bra på alla sätt och vis!
Ibland väljer jag att äta pasta med resten av familjen. Ibland tar jag ett par godisar eller fikar en bulle. Det händer inte varje dag och ibland inte ens varje vecka. Utan jag gör det helt enkelt när jag känner för det just för att det inte påverkar mig på något sätt.
Det är nog bara bokstäverna LCHF som får folk att reagera vad jag har märkt.
När människor frågar så säger jag helt enkelt bara att jag brukar skippa kolhydraterna, då är det inget mer med det.
Blir större reaktioner när jag nämner just LCHF.
På't igen Martina!! Det där rinner av dig på nolltid. Fast lite onödigt var det när du var inne i ett så grymt flow ;)
Kokt broccoli tycker jag funkar till det mesta :)